Komentāri
Februārī Latvijas skatītāji visvairāk skatījušies kanālu TV3
FOTO: Flickr

Šā gada februārī skatītākais TV kanāls bija TV3, kura vērošanai veltīti 11,9% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrajā vietā – kanāls LTV1 ar 10,0% lielu skatīšanās daļu. Savukārt trešajā vietā ierindojies PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 9,0%.

Kanālam LNT veltīti 8,8%, NTV Mir Latvija – 6,9%, RTR Planeta Baltija – 6,3% un kanālam TV5 veltīti 4,9% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālu 3+ un REN Baltija katra skatīšanās laika daļa bija 3,7%. Kanāla LTV7 skatīšanās laika daļa bija 3,4%, kanāla TV6 – 2,9%, Kanāla 2 – 1,3%, bet National Geographic Channel – 0,7%. Kanāliem CTC Baltija, FOX un RīgaTV 24 katram veltīti pa 0,6% no kopējā TV skatīšanās laika februārī.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Kanālam Re:TV veltīti 0,5%, bet kanāliem Fox Life un 1BM katram pa 0,3% no visa TV skatīšanās laika. Kanāla Kidzone TV skatīšanās laika daļa bija 0,2%, kanāla Sony Entertainment TV – 0,1%, bet visu pārējo kanālu – 19,2%. Savukārt video vērošanai veltīti 4,1% no kopējā TV skatīšanās laika februārī.

2015. gada februārī viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 5 stundas un 35 minūtes dienā, kas bija par 13 minūtēm mazāk nekā janvārī.

Lasi vēl