2 komentāri
Mūzikas tirgus gigants “Sony Music” noslēdz vienošanos ar kanālu TV3 par sadarbību Latvijas “X Faktorā”
Foto: Skaties.lv

“Sony Music” ir viens no ietekmīgākajiem uzņēmumiem pasaules mūzikas tirgū un tā pārstāvniecība Somijā ir oficiālais ”X Faktora” partneris. Pēc vizītes Latvijas ”X Faktorā” starp Sony Music Somijā un televīzijas kanālu TV3 noslēgta ekskluzīva vienošanās, kas paredz iespēju sadarboties ar ”X Faktora” uzvarētāju.  

”X Faktora” oficiālais partneris “Sony Music” Somijā izvērtē sadarbības iespējas ar katru pasaules televīzijas kanālu, kas ieguvis licenci formāta realizācijai, un Latvija ir kļuvusi par pirmo sadarbības valsti Baltijā.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

”Pēc Latvijas ”X Faktora” pretendentu noskatīšanās ir skaidrs, ka šovam sevi pieteikuši ļoti daudz lieliski un jauni talanti. Savukārt ”X Faktors” jau daudzu gadu garumā ir starptautiski sevi apliecinājis kā visveiksmīgākā platforma jaunajiem māksliniekiem, kuri ir savas karjeras sākumā. Un mēs, “Sony Music” Somijā, esam lepni, ka kļūstam par Latvijas ”X Faktora” partneri un varēsim sadarboties ar šova uzvarētāju,” atklāj “A&R”, “Sony Music” Somijas vadītājs Timo Kopameki (Timo Kuoppamäki):

”X Faktors” ir spēcīgs zīmols visā pasaulē un pieredze rāda, ka pretendenti pēc šova gūst labus panākumus. Dziesmas nokļūst topu virsotnēs un kļūst par pārdotākajiem ierakstiem. Starp spožākajiem ”X Faktora” veiksmes stāstiem, kuri ieguvuši pasaules slavu pēc dalības šovā, var minēt tādus vārdus kā ”One Direction”, Džeims Arturs (James Arthur), Leona Luisa (Leon Luiss) un daudzus citus.

TOP komentāri

  • Paulas Minka
  • zzz
    0 0 0

    zzz

    paskatījos raidījumus un sapratu, ka daudzi jauni talantīgi dalībnieki saņēma atteikumus lai būtu vieta ,,izsmejamajiem,, mūziķu pēcnācējiem, profesionāļiem. Paldies

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!