Komentāri

Pasaules slavenajā mūzikas šovā “X Faktors” sevi spilgti pieteikuši vairums Latvijas dziedošo talantu. Kāpt uz skatuves, visnotaļ, palīdz ne vien draugu un ģimenes atbalsts, bet arī drosme un pārliecība – šajā jautājumā dziedātājiem atbalstu sniedz iepirkšanās centrs “Domina Shopping”, kā arī stiliste un modes dizainere Indra Salceviča.

Pirms aizvadītās svētdienas šova, stilistes pavadībā uz iepirkšanās centru “Domina Shopping” devās “X Faktora” dalībnieki Edgars Kreilis un Aivo Oskis. Puišu mērķis – atrast piemērotu apģērbu izvēlētajai dziesmai un skatuves tēlam.

Elegance un glamūrs – to savā apģērbā izvēlējās Edgars Kreilis, jo uz skatuves bija iecerējis izpildīt solista Bruno Mars dziesmu”Versace on the floor”.

Modes dizainere solistam ieteica izvēlēties klasisku, elegantu smokingu un papildināt to ar citiem stila elementiem. “Šādu tēlu viegli kombinēt ar klasiskām lietām, – “jaunu operu” izdomāt nevajag,” norādīja stiliste Indra Salceviča.

Edgaram veikalā “Sunset Fashion” atrasts klasisks smokings, tauriņš un krekls, bet veikalā “LLOYD” – pieskaņotas kurpes.

Savukārt šova dalībniekam Aivo Oskim tika izvēlēts pilnīgi pretējs tēls. Veikalā “Reserved” puisim piemeklētas stilīgas bikses, krekls un kurpes, taču veikalā “Lee Cooper” – ādas jaka . Gala rezultātā – īstens roks!

Mārtiņš Kaija atklāj, kā mīlestību padarīt mūžīgu

Mārtiņš Kaija atklāj, kā mīlestību padarīt mūžīgu 3

Tetovējumam ne vienmēr jābūt ar dziļu jēgu – pietiek ar to, ka tas labi izskatās uz ādas – , tomēr visai bieži tetovējumi ir cieši saistīti ar mīlestību – kur nu vēl labāku veidu, kā padarīt to mūžīgu un vienmēr paturēt pie sevis! Tetovēšanas mākslinieks Mārtiņš Kaija neatbalsta tikai vienam otra vārda iemūžināšanu uz ādas – kāpēc gan, ja viens tetovējums var izteikt pat tūkstošiem vārdu.

Lasi vēl