Komentāri

Pagājušā gada pavasarī TV3 kļuva par pasaulē pirmo kanālu, kas izstrādāja precību šova ”Kāzu gūstā” formātu. Šova idejas autors ir ASV vadošais TV šovu formātu veidotājs ”NBC Universal International Formats”. Pēc piedzīvotās šova popularitātes Latvijā noslēgts darījums par ”Kāzu gūstā” realizāciju Vācijā un Serbijā.

Ik gadu starptautiskajā televīzijas tirgū Kannās (MIPCOM) tiekas vairāki tūkstoši izklaides industrijas līderi no pasaules televīzijas kanāliem un interneta platformām. Pērn ”NBC Universal International Formats” katalogā tika iekļauts tobrīd jaunizveidotais šovs ”Kāzu gūstā”. Formāta unikalitāte izraisīja plašu rezonansi, un pēc vairāku pasaules valstu lielās intereses tā licenci iegādājās Vācijas TV kanāls RTL II un Serbijas TV kanāls RPVA.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Precību šovs ”Kāzu gūstā” televīzijas pirmizrādi TV3 piedzīvoja pagājušā gada 8. februārī. Tam bija pieteikušies vairāk nekā divi tūkstoši pāru, bet tikai trīs no tiem ieguva iespēju apprecēties šova laikā. Šova trīs pāri – Darja Rogaļeva un Dmitrijs Pallo, Agnese Barkāne un Raitis Skrastītis, Ieva Bernšteine un Arturs Janiševs – ieguva 7000 eiro savu kāzu organizēšanai.

Tiesa, bija viens ”bet” – kāzu rīkošanas norisē pāri nepiedalījās, viņiem pat nebija ļauts izteikt savas vēlmes, jo galvenā organizatoru loma tika uzticēta viņu radiniekiem. Tas nozīmēja, ka līdz pat kāzu dienai viss bija lielā noslēpumā tīts.

Emocionāls satraukums un neparedzami pārsteigumi valdīja līdz pat šova noslēgumam, taču kāzu dienā pāri bija apmierināti par paveikto.

Video: lielākās intrigas kāzu šovā

Lasi vēl