TV Zvaigznes veido sociālas reklāmas

Komentāri
TV Zvaigznes veido sociālas reklāmas
Foto: Toms Norde

Kā ikkatru nedēļu, arī šonedēļ topošās TV sejas strādā pie kopīga nedēļas lielā uzdevuma. Šonedēļ viņiem dažādos žanros jānofilmē sociāla reklāma par tēmu Maskavas ielas rajons.

Uzdevuma mērķis ir uzrunāt izvēlēto auditoriju un nodot tai sociālu vēstījumu. Maskavas ielas rajons ar visspilgtāko etnisko kontingentu. Rajons ar kriminālo auru. Dīvainākais rajons Rīgā.

Maskavas iela ir viena no Rīgas garākajām ielām un atrodas Daugavas labajā krastā. Tā atrodas Maskavas forštates, Ķengaraga, Rumbulas un Dārziņu apkaimē. Kopējais ielas garums ir 16 048 metri, un tā sastāv no 2–6 braukšanas joslām.

Uzdevuma izpildei visi šova dalībnieki tika sadalīti sešās komandās, katrā pa diviem dalībniekiem. [Ex] da Bass strādā kopā ar Egii, Elīnas partneris ir Neimanis, Martas komandas biedrs – Edgars, Jurim šonedēļ jāsadarbojas ar Andersonu, Kristīnei ar Dārtu, bet Lindas partnere ir “jauniņā” Santa.

Jau sestdien komandas dosies Maskavas rajona ielās, lai vienas stundas laikā nofilmētu 2 minūšu garu videomateriālu. Katrai komandai jāsagatavo arī savas reklāmas scenārijs un kadru plānojums.

Pirms ķerties pie uzdevuma plānošanas, šova dalībnieki saņēma informāciju par to, kas ir scenārijs un kādam tam jāizskatās:

Scenārija struktūra ir tāda, ka viena lapa parasti atbilst vienai minūtei ekrāna laika. Taču “filmēšanas scenārijā” ainas ir numurētas, kurām klāt var būt pierakstīta arī tehniskā informācija. Dažos “spekulatīvā” vai “uzmetuma” scenārijos, kas atrodas izstrādes stadijā, ainas nav numurētas un tehniskā informācija ir ļoti minimāla. Galvenās scenārija daļas ir darbība un dialogi. “Darbība” vienmēr tiek rakstīta tagadnē. “Dialogi” ir rindas ar varoņu sakāmo tekstu.

Kas ir sociāla reklāma?

Sociālā reklāma – informācija, kas tiek izplatīta ar mērķi ietekmēt cilvēka vai cilvēku grupas rīcību, viedokļus un attieksmi, kā rezultātā labumu gūtu visa sabiedrība. Sociālā reklāma tieši nav saistīta ar kādas konkrētas preces pārdošanas apjomu palielināšanu vai kādas biznesa idejas atbalstīšanu, reklamēšanu. Tās uzdevums ir motivēt mērķauditoriju rīkoties sociāli atbildīgi, sekmēt pozitīvas pārmaiņas sabiedrībā.

Vai topošās ētera personības tiks galā ar šo sarežģīto uzdevumu? To uzzināsim jau pirmdien, kad atkal skatītāju vērtējumam tiks nodots sestdien safilmētais un samontētais materiāls. Seko līdzi notikumiem Kanālā 2 un TV Zvaigzne mājaslapā.

Elegants glamūrs un stilīgs roks! Kā “X Faktora” talanti Edgars Kreilis un Aivo Oskis veidoja savu skatuves tēlu?

Elegants glamūrs un stilīgs roks! Kā "X Faktora" talanti Edgars Kreilis un Aivo Oskis veidoja savu skatuves tēlu?

Pasaules slavenajā mūzikas šovā “X Faktors” sevi spilgti pieteikuši vairums Latvijas dziedošo talantu. Kāpt uz skatuves, visnotaļ, palīdz ne vien draugu un ģimenes atbalsts, bet arī drosme un pārliecība – šajā jautājumā dziedātājiem atbalstu sniedz iepirkšanās centrs “Domina Shopping”, kā arī stiliste un modes dizainere Indra Salceviča.

Lasi vēl