“Šajā vecumā nevajag sevi pataisīt par mākslīgu lelli.” Pavlovs komentē jauniņās Didrihsones stilu

73 komentāri
“Šajā vecumā nevajag sevi pataisīt par mākslīgu lelli.” Pavlovs komentē jauniņās Didrihsones stilu
VLADISLAVS PROŠKINS, F64 / INSTAGRAM

Nedalītu sabiedrības uzmanību šonedēļ bauda pazīstamā apģērbu veikala īpašniece un ”Instagram” personība Elīna Didrihsone. Pēc uzmirdzēšanas TV šovā ”Stilistu kaujas” viņa atklājusi, kādēļ modes eksperta Aleksandra Pavlova izvēlētais tērps, ko nācija vienbalsīgi atzinusi labāko, viņai tomēr nav gājis pie sirds. Taču kā Pavlovs vērtē Elīnas pašas stilu?

”Man ir tikai 22 gadi, un es valkāju tikai košas krāsas,” šonedēļ sarunā ar Skaties.lv atzina slavenā Elīna Didrihsone, skaidrojot, kāpēc izbrāķēja Pavlova veikumu. Plašāku Elīnas komentāru lasi šeit!

”Viņa ir ļoti jauna meitene, bet uztaisījusi sevi par pieaugušu sievieti,” 22 gadus veco ”influenceri” Elīnu Didrihsoni raksturo modes mākslinieks Aleksandrs Pavlovs.

”Mākslīgās krūtis, skropstas, mati, lūpas – tas viss divdesmitgadniecēm vispār nav vajadzīgs. Ir tik, cik ir. Var krāsoties, bet šajā vecumā nevajag sevi pataisīt par mākslīgu lelli. (Ko par šiem izteikumiem saka pati Elīna? Lasi TE!)

Jauneklīgie un saplēstie džinsi un īsie bruncīši – protams, tā ir viņas būtība, jo viņa vēl ir romantiķe. Bet man, vīrietim, satiekot tādu sievieti, nerodas priekšstats par to, ka viņa ir ļoti jauna,” norāda pazīstamais modes eksperts.

”Es pati sev esmu reklāma,” – ”influencere” Elīna Didrihsone komentē savu ģērbšanās stilu

”Tāpēc šovā es viņai radīju elegantāku tēlu. Viņa neizskatījās jaunāka, viņa izskatījās vienkārši dārgāka un vairs ne bērnišķīga,” par vieglā gangsteru stilā ieturēto tēlu saka Aleksandrs. ”Radīju tādu tēlu, lai viņa izskatās kā dārga gangsteru meitene, nevis feja, kas lidinās apkārt. Viņa jau sevi propagandē kā seksuālu, sievišķīgu un veiksmīgu sievieti.”

Modes māksliniekam nevienā brīdī nav bijusi doma par Elīnu saģērbt sportiskajā apģērbā, ”ne arī, vadoties pēc trendiem, veidot bizes, kā manas kolēģes bija sapinušas”. ”Es viņu nolasīju pilnīgi citādāks. Protams, tā varbūt ir kļūda – vecums, bet, kā cilvēks sevi pozicionē, kā viņu nolasa visi pārējie, tā arī ir,” saka modes eksperts.

Vairāk par to, kā Elīnai veicās pārvērtību šovā, lasi šeit!

Pavlovs spriež, ka sievietei sava skaistuma un formu uzlabošana mākslīgi pieļaujama no 30 gadu vecuma: ”Tad, piemēram, krūtis vairs nav tik pufīgas un tik augstas kā divdesmit gadu vecumā. 30 gados var sākt kaut ko pilnveidot.”

Elīna Didrihsone var palepoties ar iespaidīgu fanu un atbalstītāju pulku – populārajā vietnē ”Instagram” viņai ir 62 000 sekotāju, no kuriem liela daļa ir jauniešu. Jautāts, kā vērtē to, ka jauniešu stilu un gaumi mūsdienās veido ”influenceri”, Pavlovs saka: ”Es laikam negribētu, ka manas meitas sekotu šim piemēram.”

Daudzās procedūras, ko dāmas veic, viņas ”Instagram” ne vienmēr atrāda.

”Bet es nevēlētos, ka mana 16 gadus vecā meita gribētu sev ieliktu krūtis, tāpēc ka viņai ir mazākas nekā, piemēram, Elīnai.

Es negribētu, ka viņa man paziņoju: tēti, man vajadzīgi krūšu implanti. Nākamais – ka viņa prasītu palielināt lūpas, jo visām ir lielas lūpas, un pielikt mākslīgos matus, jo visiem tādi ir.”

Kā norāda Pavlovs, jaunatnes ietekmēšana caur sociālajiem tīkliem ir zombēšana un cilvēka individualitātes atņemšana.

”Bet, protams, ko tik par naudu neizdarīsi! Influences pasākumi ir ļoti aktuāli. Tā ir nauda vai kaut kādi bonusi sev.

Dzīve ir dzīve, un to ietekmē tā, kā var. Varbūt viņi nekļūdās, bet varbūt kļūdās. To mēs redzam tikai pēc rezultātiem. Elīnai bizness iet, kleitas pērk, viņas stils patīk ļoti daudzām meitenēm. Jauniešu vidū tas ir ļoti populārs.

Dzīvē tā notiek, ka gaume veidojas kaut kā ietekmē. Agrāk tā bija Holivuda, tagad tie ir blogeri.”

Kā spriež modes mākslinieks, Didrihsones ”Instagram” profilā ir ļoti skaistas bildes, kaut nevar noliegt acīmredzamo: ”Kaut kas ir izrediģēts, ir pareizas pozas, mati ir sakārtoti – tas, ko ikdienā meitenes nemaz nevar sev atļauties, zinot, cik vispār maksā matu balināšana, krāsošana, veidošana. Tas ir ļoti, ļoti dārgs prieks.

Ir jāsaprot, ka bildē ir viens, bet dzīvē ir pilnīgi kas cits – vienkāršāks, ja ne pat prastāks.

Es domāju, vai tiešām plēstās džinsas kāds nēsā? Jo aktualitātēs plēsto džinsu nav. Bet, kamēr ir, kas pērk, viss notiks. Vieni saka, ka plēsti džinsi ir antitrends, otri pagaidām uz tā vēl pelna.”

”Par gaumi nestrīdas – tas ir viennozīmīgi. Vienam patīk meita, otram patīk kleita, bet trešajam… flomasteri,” smaida Aleksandrs.