600 eiro par sapošanu “Instagram” bildei: pārvērtību šovu satricina slavenā Elīna Didrihsone

63 komentāri

Trešdienas, 10. jūnija, vakarā pie TV3 skatītājiem devās pārvērtību šova ”Stilistu kaujas” kārtējais raidījums, un šajā reizē modes ekspertus sagaidīja īsts izaicinājums – trijotnei bija jāsapoš košā uzņēmēja un ”Instagram” personība Elīna Didrihsone.

Elīna Didrihsone un vīru Nauri kopā ir izveidojuši apģērbi veikalu, tādēļ varētu teikt, ka mode un stils šai ģimenei jau ir asinīs. Šovam ”Stilistu kaujas” Nauris pieteica Elīnu, lai modes mākslinieki izveidotu jaunu tēlu, kas būtu ”Instagram” bildes cienīgs.

Elīnai populārajā vietnē ”Instagram” ir 62 000 sekotāju, kas nozīmē, ka tēlam tiešām jābūt efektīgam. Kā pirms pārvērtībām sprieda Nauris, stilistiem nāksies kārtīgi iesvīst, tikmēr modes eksperti neslēpa, ka uzdevums ir neierasts un izaicinošs.

Kā šovā skaidroja ”influencere”, viņa gandrīz visu savu darbu un laiku iegulda ”Instagram”, savukārt viņas ikdienas garderobi galvenokārt veido apģērbs no pašas veikaliņa. ”Es pati sev esmu reklāma. Es velku to apģērbu, meitenes to redz, viņas saka: wov, es arī tādu gribu,” skaidroja Elīna. Vairāk par viņas lasi šeit!

Satiekoties ar stilistiem, Nauris atzina, ka vēlas Elīnu redzēt košu un krāsainu. Tāpat viņš gribot saprast, vai modes eksperti spēs mīļoto saģērbt labāk nekā viņa pati to varētu izdarīt. Vienīgais Naura ierobežojums saistījās ar matiem – tos  nebija ļauts ne griezt, ne krāsot.

Lai Elīnu pienācīgi sapostu efektīgai ”Instagram” bildei, stilistiem bija jāiekļaujas 600 eiro lielā budžetā, kas, kā atzina modes eksperti, ļaus viņiem izpausties un pašikot.

Elīna un Nauris Didrihsoni atklāj savu skaisto mīlasstāstu

Modes eksperti ”influencerei” bija atraduši īpaši košus un interesantus tērpus un bija padomājuši par katru sīkāko detaļu, taču ne mazāk iespaidīga izrādījās Elīnas defilēšana – demonstrējot tērpus, viņa jutās kā zivs ūdenī.

Modes mākslinieks Aleksandrs Pavlovs bija izvēlējies prezentēt ļoti neordināru tēlu un aksesuārus – ap galvu apsietu lakatu un cepuri, kas Nauri tomēr samulsināja.

Stiliste un blogere Laura Valuta bija nolēmusi iet uz pilni banku un par Elīnas tēla odziņu izraudzījās ekstravagantus un uzmanību piesaistošus zābakus, kas komplektā ar īsiem džinsa šortiem, kroptopiņu un trendīgu žaketi īpaši sajūsmināja ne vien Elīnu, bet arī viņas vīru.

Pēc Naura domām, tam, kā Elīnai jāizskatās efektīgā “Instagram” bildē, vistuvāk bija dizainere Dace Krieviņa-Bahmane. Viņa, apvienojot klasiku ar sportisko stilu, piedāvā spilgtas krāsas kostīmu un kroptopiņu, kas jo sevišķi izcēla dāmas auguma dotumus. Viņa norādīja, ka šajā tērpā, atšķirībā no abiem iepriekšējiem, pozētu ne tikai ”Instagram” foto, bet arī dotos uz darbu.

Kā atzina šova varoņi, pārvērtību laikā modes ekspertiem bija izdevies abus pārsteigt, kas arī bija stilistu uzdevums.