Foto: šovu zvaigzne Laura Caune atgriezusies no dzīvē pirmā ceļojuma

12 komentāri
Privātais arhīvs

Maija izskaņā kruīza braucienā uz Stokholmu bija devusies TV šovu zvaigzne Laura Caune. Kā trīs bērnu māmiņa atklāj portālam Skaties.lv, šis bija viņas pirmais ceļojums dzīvē. ”Atmiņas būs uz visu mūžu,” priecājas 24 gadus vecā Laura.

”Es tālāk par Lietuvu nekur neesmu bijusi. Vīrs kaut kad bērnībā bija bijis pie tēva radiem Krievijā,” par abu līdzšinējo pieredzi, esot ārpus Latvijas, Skaties.lv stāsta Laura.

Tādēļ sieviete ir īpaši saviļņota un priecīga, ka ar draudzenes atdāvināto 100 eiro vērto dāvanu karti izdevies paplašināt redzesloku pašai un ģimenei.

”Izpeldējām vakarā no Rīgas, tur bijām nākamajā rītā desmitos. Piecos vakarā pēc Stokholmas laika peldējām atpakaļ un vienpadsmitos no rīta bijām atpakaļ Rīgā.

Pa dienu izstaigājāmies tur. Pilnīgi pietika. Aizgājām līdz pilsētai, bija forši. Pilsēta ir ļoti smuka, it īpaši centrs. Interesanti, ka daudzas ielas iet tieši kalnā. Patika parki, skaista bibliotēka, osta.

Vienīgi tur ir ļoti dārgi,” stāsta Laura.

Lai par maltīti ēstuvē nenāktos šķirties no brangas naudas, ģimene apmeklējusi kādu populāru ātrās ēdināšanas ķēdes iestādi.

”Mēs iegājām restorānā ”Max”, kas ir līdzīgs ”McDolands”. Ja mēs ejam reizi mēnesī visa ģimene uz ”McDolands”, tad mierīgi atstājam 15 eiro. Tikpat mēs atstājām tur. Man stāstīja, tās ir vietas, kur ir tādas pašas cenas kā Latvijā. Tāpēc mēs arī tur gājām,” norāda šovu zvaigzne.

Citur viņi vien iemetuši aci vai nopirkuši ko pieticīgu.

”Mazo bērnu sulu ar ”trubiņu” es ”Rimi” pērku par 16 centiem. Tur par divām es atdevu 26 kronas jeb 2,60 eiro. Tas ir dārgi.

Mēs atradām pārtikas veikalu, nolēmām ieiet paskatīties. Tur vislētākā baltmaize maksāja 1,80 eiro, pārrēķinot mūsu naudā. Mēs nobrīnījāmies. Pie mums es maizi pērku par 25 centiem. Bijām šokēti no cenām,” Zviedrijas augstās cenas analizē Laura.

Lai arī prāmja nosaukums bija ”Romantika”, vecākiem romantiskai divvientulībai nav izdevies nodoties. Un iemesls ir gaužām vienkāršs.

”Šis bija ģimenes ceļojums. Mēs visi bijām vienā kajītē. Otra lieta – mēs visur staigājām kopā. Emocijas bija ļoti ģimeniskas,” stāsta māmiņa.