4 komentāri
Zināms pirmais “X Faktora” žūrijas loceklis
Aija Auškāpa (Publicitātes foto)

TV3 vērienīgā jauno dziedošo talantu šova “X Faktors” dalībniekus vērtēs patiesi profesionāla žūrija, un, bungu skaņām rībot, ziņojam, ka žūrijas sastāvā būs starptautisku pieredzi guvušās latviešu grupas “Prāta vētra” ierakstu kompānijas un menedžmenta vadītāja Aija Auškāpa. Šonedēļ xfaktors.lv prognožu spēlē tiks atklāti vēl divi žūrijas vārdi.

Auškāpa dalās sajūtās par gaidāmo šovu: ”Mūzika ir būtiska manas dzīves sastāvdaļa un ir pilnīgi skaidrs, ka laba mūzika dara cilvēkus laimīgus. Tāpēc esmu gatava kopā ar “X Faktora” dalībniekiem un žūrijas kolēģiem doties šajā ceļojumā, lai noskaidrotu, kas slēpjas aiz nezināmā ”X”. Es ticu, ka ieraudzīšu uz skatuves kādu, kurš ir gatavs mainīt pasauli, kādu, kuram piemīt apņemšanās, kaisle, šarms un talants!”

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Foto: Aija Auškāpa tiek apstiprināta “X Faktora” žūrijas amatā

Divu bērnu māmiņa Aija Auškāpa ir plašu popularitāti guvušās latviešu grupas “Prāta Vētra” ierakstu kompānijas un menedžmenta vadītāja kopš 2002. gada. Šo gadu laikā ne vien producējusi grupas tūres un šovus, bet arī strādājusi pie daudzu grupas albumu un koncertierakstu tapšanas, un darba augļi ir vainagojušies ar zelta un platīna godalgām.

Tāpat grupai organizētas vērienīgas koncerttūres pa Krieviju, Baltiju, Lielbritāniju un Īriju, ņemta dalība tādos nozīmīgos festivālos kā Glastonberija (Lielbritānija), Našestvije (Krievija), Sziget (Ungārija) un citos. Papildus tam radīti jauni zīmoli “Mītavas alus” un “Mītavas ūdens”, kā arī ekase.lv.

Kuri divi pašmāju jomas profesionāļi viņai pievienosies, uzzināsim jau pavisam drīz, tāpēc iesakām turpināt sekot līdzi informācijai “X Faktora” mājaslapā.

Video

TOP komentāri

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl