Kā skrienot nepazaudēt sievišķīgās formas? Kristīne Deimone atklāj savu sportošanas rutīnu

1 komentārs
Kā skrienot nepazaudēt sievišķīgās formas? Kristīne Deimone atklāj savu sportošanas rutīnu
INSTAGRAM

Skandalozā dizainere, skropstiņu meistare, divu dēlu mamma Kristīne Deimone sociālajos tīklos nereti publisko fotogrāfijas no sporta zāles, parādot, ka dzīvo sportisku dzīvesveidu. Divu dēlu māmiņa atklāj savu sportisko iknedēļas rutīnu!

Kristīne stāsta, ka ar sportu sākusi nodarboties pirms septiņiem gadiem. Sporta zālē dizainere darbojusies gan ar treneru palīdzību, gan pašas spēkiem.

Kāpēc skaisto Kristīni Deimoni sporta zāles dušās vēro citas sievietes?

View this post on Instagram

Es ļoti vēlējos ar Jums padalīties un varbūt kādu tas motivēs sākt.. ar sportu sāku nodarboties +-7 gadus atpakaļ.. ar bez treneriem,, pa starpu 2 bērni, esmu sasniegusi vēlamo, tad atkal atslābinājos, bet pārsvarā barteris ar treniņiem un ēdienu, jo varu pateikt, ka tikai pēdējo gadu sekoju uzturam, bet tas nenozīmē, ka strikti atsakos no šokolādes 😅 BET viss sākās pirms +-gada.. “es nelecu” “es neskrienu” 😅 Mīlestība pret boksu iemācīja mani lēkāt 😅😅 Bet dresūra pret sevi mani iemācīja skriet.. atceros manas pirmās noskrietās 3minūtes, elsdama.. pūsdama.. nākamās 10minūtes, ak dievs cik es biju lepna par sasniegumu.. ar to man bija par maz.. un tad es sapratu uz ko ķermenis ir spējīgs, galvenais viss ir galvā… TAGAD? minimums 5km vismaz 5x nedeļā… Bet katru nedēļu turos pie grafika: 1dien 3dien 5dien 2-3km iesildos un treniņi un pēc darba mājās 5km, kad jūtu ka vēl neesmu mogurusi 😅😂 2dien 4dien 7dien cenšos maksimāli daudz noskriet bet minimums 5km.. Laukos parasti pa 10km, bet ja ārā tad +-6,7km… Rīgā ārā ļoti nepatīk skriet, nav gaisa… Bet, kas notika ar ķermeni, esmu vienmēr pieradusi pie formām, protams skrienot viņas zaudē… ar to es viennozīmīgi nevaru samierināties tāpec paraleli ir treniņi, bet lai saprastu gan uzturu, gan padziļinātāk savu ķermeni nu jau šodien ir mana pirmā nodarbība par fitnesa treneri, es ļoti ceru, ka tas ļaus man izprast savu ķermeni, kā nekā, jo vecāki mēs paliekam, jo sareģītāki esam. Bet stradat par treneri ne ne, tikai priekš sevis :)) Šodien ir 31.janvāris esmu noskrējusi šajā mēnesī 90km.. itkā maz, bet tai pašā laikā mana motivācija sasniegt vairāk 😇🤞

A post shared by Kristine Deimon (@kdeimon) on

Skandalozā Kristīne Deimone izbrāķē Paulas Freimanes recepti

Vēlāk skropstiņu meistare kļuvusi par divu dēlu māmiņu, bet sportojot un sasniedzot vēlamo rezultātu – atkal atslābinājusies.

Kristīne paziņo, ka viss ir “barteris” starp treniņiem un ēdienu. Tikai pēdējo gadu viņa sākusi sekot līdzi uzturam, tomēr tas nenozīmē, ka viņa strikti atsakās no šokolādes.

Lēkt skaistuli iemācījusi mīlestība pret boksu, toties dresūra pret sevi – iemācījusi skriet.

”Atceros pirmās noskrietās trīs minūtes, nākamās desmit minūtes, ak Dievs, cik biju lepna par sasniegumu. Ar to man bija par maz, sapratu uz ko ķermenis spējīgs. Viss ir galvā,” raksta Kristīne.

Šobrīd Kristīne skrien vismaz piecus kilometrus – piecas reizes nedēļā. Tiek ievērots grafiks – pirmdien, trešdien, piektdien – trīs kilometru iesildīšanās un treniņš.

Ja pēc darba sportiskā sieviete nav nogurusi, tad mājās, izmantojot trenažieri, papildus vēl noskrien piecus kilometrus.

Otrdien, ceturtdien un svētdien divu dēlu māmiņa cenšas maksimāli daudz noskriet – minimums piecus kilometrus.

Laukos Kristīne skrien ap desmit kilometriem, toties Rīgā viņai ļoti nepatīk skriet ārā, jo ir sajūta, ka nav gaisa.

”Kas skrienot notiek ar ķermeni? Esmu pieradusi pie formām, protams, skrienot tās zaudējam. Ar to nevaru samierināties, tāpēc paralēli apmeklēju treniņus sporta zālē,” skaidro Kristīne.

Skandalozā Kristīne Deimone atklāti stāsta par plastiskajām operācijām

Darbs sporta zālē atmaksājas – Kristīne var lepoties ar lieliskām, sievišķīgām formām, muskuļu tonusu, toties skriešana sniedz izturību.

31. janvārī skaistule apkopojusi mēneša laikā noskrietos kilometrus un izrādās, ka mēneša intervālā noskrieti 90 kilometri.

1 komentārs