Kā iegūt tik kārdinošas formas kā lielo izmēru modelei Tatjanai? Skaistule atklāj savu ēdienkarti

0 Komentāru
Kā iegūt tik kārdinošas formas kā lielo izmēru modelei Tatjanai? Skaistule atklāj savu ēdienkarti
Publicitātes foto

Lielo izmēru modele Tatjana Mackeviča uz neilgu laiku atgriezusies Latvijā un brīvos brīžus pavada kopā ar ģimeni.  Sarunā ar portālu Skaties.lv Tatjana atklāj, kā sevi uztur formā.

Modele atklāj, ka, pirms pāris mēnešiem atmetusi pīpēšanu un teju uzreiz svars palielinājies par diviem kilogramiem. Tā kā Tatjana pieturas pie veselīga dzīvesveida, ēd pareizi, negrēko ar našķiem, nu viņai nākas vēl vairāk piedomāt pie ēdienkartes, lai tiktu vaļā no šī nelielā svara pieauguma.

”Man drīzumā jādodas uz Ukrainu filmēties. Vēlos nomest šos divus kilogramus, lai būtu tieši tāda pati kā pēdējā reizē, kad tur biju un filmējos. Šova vajadzībām man šuj vairākus tērpus. Tātad nav variantu, tērpiem ir jāder,” nosaka Tatjana.

Tatjana un viņas lieliskā ģimene!

Veselības problēmu dēļ skaistā modele nevar doties uz sporta zāli, ar šo aktivitāti ir jāpiebremzē. Tāpēc no rītiem Tatjana vēl pirms brokastīm staigā pa skrejceliņa trenažieri. Modele cenšas iet tik ilgi līdz saprot, ka nodedzināts tik daudz kaloriju, cik viņa uzņems brokastu laikā. Sākumā viņa sporto un tikai tad brokasto.

Skaistule pirms ikvienas ēdienreizes nosver ēdienu, skaita kalorijas un cenšas apēst mazliet mazāk, kā paredz ēdienreizes norma, jo tikai tā atbrīvosies no diviem kilogramiem.

Brokastīs modele ēd pārslas ar pāris ogām un beztauku jogurtu, tas viss tiek ēsts bez saldinātājiem, reizēm tiek pievienots arī banāns. Uzturā netiek lietota arī kafija vai melnā tēja. No rīta lieliski atsvaidzina sulas glāze vai auksts ūdens.

Tatjana vidusskolu pabeidza jau ar dēlu uz rokām!

”Pa dienu rudenī bieži vien ēdu baklažānus vai kabačus, cepu uz ūdens, tad pievienoju mazliet eļļas un beigās ēdu kopā ar beztauku biezpienu, kuram pievienots ķiploks. Ļoti garšīgi ir tomātu, gurķu, redīsu salāti, kuriem pievienots fetaki siers, nav vajadzīga ne eļļa, ne sāls! Ir tik garšīgi,” ēšanas paradumus atklāj Tatjana.

Ārpus mājām Tatjana iesaka ēst fileju ar dārzeņu salātiem, rīsu ēdienus, lieliska izvēle ir ar rīsiem un gaļu pildīta paprika. Galvenais ir atturēties no visa treknā, no krējuma mērcēm.

Tāpat mājas apstākļos tiek veikti pietupieni, kas tvirtāku padara pēcpusi un kājas. Tatjana motivē to darīt ikvienu sievieti. Pirmajā reizē sanāk divi pietupieni, nākamajā dienā par vienu vairāk, tad vēl vairāk, līdz spēsiet desmit minūtes no vietas pietupties.

Laikā, kad veselība atļāva doties uz sporta zāli, skaistulei bija izstrādāta vingrinājumu programma, ar kuras palīdzību viņas viduklis kļuva tievāks un līdz ar to kļuva izteiktāka arī gurnu līnija.

”Kādreiz daudz ēdu augļus, vairs to nedaru. Apzinos, no tiem klāt nāk kalorijas. Ja ļoti, ļoti gribu, tad paēdu, bet tā cenšos neēst. Grūti noturēties, redzot picas un bulciņas, bet es to spēju paveikt. Tortītes mani nekad nav saistījušas. Gada laikā esmu nometusi desmit kilogramus, tātad man izdodas sevi motivēt strādāt un atturēties,” smaida Tatjana.

Kā viens no motivācijas punktiem bija šovs “Modele XL”. Skaistule vērojusi sevi televīzijas ekrānos un pamanījusi vairākas lietas, kas viņai sevī nepatika. Redzot nepilnības, viņa nolēma to visu izmainīt un sākusi strādāt. Ieraugot veikala vitrīnā bulciņas, viņa atceras visu to, kas nepatika izskatā, un ar augstu paceltu galvu spēj pasoļot garām kārdinošajām smalkmaizītēm.

Arī šogad Tatjana meklē Ukrainas skaistāko apalīti!

0 Komentāru