“Influencēšana” jaunā līmenī: Armis pirmais Latvijā uz savas miesas uztetovē reklāmu

3 komentāri
“Influencēšana” jaunā līmenī: Armis pirmais Latvijā uz savas miesas uztetovē reklāmu
INSTAGRAM / GRAVIS.VISUALS

“Instagram” satura veidotājs un “jūtūrberis” Armis, īstajā vārdā Armands Jaunzems, atkal liek par sevi runāt, jo izdarījis ko vēl nebijušu. Kļuvis par pirmo “influenceri” Latvijā, kurš pārdod vietu reklāmai uz sava ķermeņa. Šonedēļ jau ir tapis pirmais tetovējums uz Armja miesas.

Armis izmeties puskails, “Instagram” redzams, kā daiļava uz “influencera” apakšdelma uztetovē Andrejostas kvartāla logotipu. “Instagram” fotogalerijas aprakstā ir aicinājums doties baudīt jaunu ballīšu sēriju “Bottomless prosecco weekend”.

”Es cenšos celt reklāmu radošumu “influenceru” starpā, noiet ekstra kilometru. Jo trakāk, jo labāk. Turklāt ieguvums ir maniem pilngadību sasniegušajiem sekotājiem. Tetovējums uz rokas reklamē Andrejostas kvartāla “Bottomless prosecco weekend”, kad par 15 eiro var dzert prosecco, cik vien līst iekšā,” portālam Skaties.lv skaidro Armis. Atgādinām, ka pārmērīga alkohola lietošana ir kaitīga jūsu veselībai.

Neviens cits “influenceris” Latvijā vēl nebija uzdrošinājies savu miesu atvēlēt reklāmai. Armis ir atvērts sadarbībai ar vairākiem uzņēmumiem. Uztetovēto saturu “influenceris” izrādīs savā “Instagram”.

”Man ir ļoti daudz vietas reklāmai, bet logo ir jābūt interesantam. Laimīgi būs tie reklāmdevēji, kas tiks uz maniem ieročiem – bicepsiem, jo tos es tagad kārtīgi trenēju,” bilst huligāniskais Armis.

Interneta huligāns savos “Instagram” “storijos” bieži redzams bez krekla sporta zālē. Cik maksā reklāmas uztetovēšana uz “influencera” miesas, Armis aicina ar viņu sazināties “Instagram”.