Fitnesa treneres Anitas Pužules ieteiktās alternatīvas ierastajai desmaizei

1 komentārs
Fitnesa treneres Anitas Pužules ieteiktās alternatīvas ierastajai desmaizei
INSTAGRAM

Fitnesa treneres, skaistumkonkursu dalībnieces Anitas Pužules dienas paiet sporta zālē, kā arī domājot par veselīgu ēdienu. Skaistule sociālajos tīklos publisko dažādas ēdiena receptes, ļaujot paskatīties uz kādiem konkrētiem pārtikas produktiem no jauna skata punkta.

Anita sociālajā tīklā ”Instagram” publisko interesantas maizīšu receptes, lai parādītu sekotājiem, ka ir iespējamas dažādas alternatīvas visiem tik iemīļotajai desmaizei. Turklāt šīs alternatīvas ir veselīgas!

Ēst maizi vai neēst? Fitnesa trenere Anita Pužule lauž stereotipus par maizes lietošanu uzturā

Humusa un liellopu gaļas maizīte

Nepieciešams: rudzu maize, hummus, mazie tomātiņi, liellopu fileja, zaļumi, dīgsti un pistāciju rieksti.

Uz rudzu maizes smērē hummusu, kārto zaļumus, grilētu liellopu fileju, tomātiņus, pārkaisa ar pistāciju riekstiem, dīgstiem un svaigi maltiem melnajiem pipariem.

Avokado un vistas filejas maizīte

Nepieciešams: auzu tostermaize, ceturtdaļa avokado, zaļumi, simts grami vistas filejas, pāris mango šķēlītes, sarkanais sīpols, granātābola sēkliņas un melnie pipari.

Jāapgrauzdē maizītes, jāgrilē vistas fileja, jāsamīca avokado. Avokado masu jāsmērē uz maizītes un jākārto virsū pārējās sastāvdaļas.

Anita piebilst, ka uzturvērtība vienai porcijai ir fantastiska – 295 kalorijas! 23 grami ogļhidrātu, 28 grami olbaltumvielu, 10 grami tauku un tikai septiņi grami cukura.

Vasara nav aiz kalniem! Fitnesa skaistule Anita Pužule sniedz padomus, kā sagatavoties bikini sezonai

Tahini, zemeņu un banānu maizīte

Nepieciešams: auzu maizīte, tahini, biezpiens, banāns, zemenes, pekanrieksti un šokolāde.

Maizīti jāgrauzdē, ja banāns ir pazaļš, to labāk apcept, ja gatavs, tad to var nedarīt.

Deserta karotes daudzuma tahini sajauc ar piecdesmit gramiem biezpiena. Iegūto masu smērē uz maizītēm un kārto virsū banānu un zemenes.

Pārkaisa ar sadrupinātiem riekstiem un sarīvētu melno šokolādi.

Daiļā Anita Pužule par dzīvi blondīnes ādā: Nav noslēpums, ka ar vārdu ”blondīne” mēdz apzīmēt ne īpaši inteliģentas sievietes

Tunča un garneļu maizītes

Nepieciešams: auzu maize, tunča steiks, tīģergarneles, daikons, gurķis, tomāts, avokado, paipalu ola un ””Philadelfia light” siers.

Uz maizītēm smērē ”Philadelphia light” sieru, uz vienas maizītes izkārto tunča steiku, bet uz otras tīģergarneles. Pa abām maizītēm kārto tomātu, gurķi, avokado, daikonu un vienādās daļās sadala paipalu oliņu.

Kā ātri iegūt plakanu vēderiņu? Skaistumkonkursu karalienes Anitas Pužules zelta padomi

Tie ir tikai daži no veidiem kā bagātināt, padarīt atšķirīgas ierastās brokastu maizītes un dažādot savu ēdienkarti!