Sporto mājās! Paula Freimane sastāda fitnesa programmu četrām mājsēdes nedēļām

0 Komentāru
Sporto mājās! Paula Freimane sastāda fitnesa programmu četrām mājsēdes nedēļām
INSTAGRAM

Fitnesa trenere, veselīga uztura pazinēja Paula Freimane ir atgriezusies Latvijā no vairāku mēnešu ilga ceļojuma pa Eiropu. Sākoties mājsēdei, kad nav iespējams apmeklēt sporta zāles, fitnesa trenere sastāda īpašu vingrinājumu kompleksu, lai darbotos mājās.

Vingrojumu programmu Paula publiskojusi sociālajā tīklā ”Instagram”, kur salikusi īpašā secībā vingrojumu video, kurus publiskojusi ”Youtube”.

Paula Freimane nepaliek vienaldzīga un patversmes sunim iegādājas invalīdu ratiņus

Foto: INSTAGRAM

Gleznaini foto: Paula Freimane kopā ar mīļoto bauda atpūtu Dolomītu kalnos

Freimane ir padomājusi par visām muskuļu grupām, kā arī ”atslodzes” dienām!

Papildus treniņiem Paula iesaka katru dienu staigāt svaigā gaisā vismaz stundu, vēlams 10 000 tūkstošus soļu. Lai nostiprinātu imūnsistēmu ir nepieciešama dozēta slodze.

Pārāk liela slodze var radīt pretēju efektu un pasliktināt imūnsistēmu, tāpēc vienmēr ir jāieklausās savā ķermenī. Pēc treniņiem ir jājūtas enerģijas pilnam, ne nogurušam.

Video meklē ŠEIT!

”Lai nostiprinātu imūnsistēmu, ēdam mazāk ēdienreizes. Izvairies no 5-6 ēdienreizēm dienā, labāk izvēlies 3 pilnvērtīgas maltītes. Uzturā galvenokārt iekļauj pilngraudu produktus, liesu gaļu, un daudz dažādus dārzeņus,” raksta Paula.

Fitnesa guru aicina izvairīties no alkohola un pārmērīgas cukura lietošanas.

Dienas laikā jāizdzer 1.5-2.5 litri ūdens, maziem malciņiem un ik pa laikam, nevis, atceroties tikai vakarā, uzreiz lielu ūdens daudzumu.

0 Komentāru