Katrs piektais Latvijas iedzīvotājs jeb 17% ir iegādājušies produktu vai pakalpojumu pēc sociālo tīklu “infuenceru” ieteikuma, bet gandrīz trešdaļa (27%) aptaujāto atzīst, ka viņiem ir bijis kārdinājums nopirkt reklamēto preci, liecina sabiedrisko attiecību aģentūras “Golin Rīga” un kompānijas “Norstat Latvija” veiktais pētījums.

Atpakaļ uz rakstu

4 komentāri

  • Atceros

    Atceros

    Neticu! Kur viņi ņem šo statistiku? Katrs piektais Latvijā ir pensionārs, kurš vispār nezina, kas ir blogeris. Ja par blogeriuzskata kaimiņu tanti, tad varbūt.
    Varbūt katrs 20tais, tas būtu ticamāk.
  • Kloids

    Kloids

    To ka Latvija ir pilna ar idiotiem, to jau mēs redzam vēlēšanās. Tā kā nebrīnos par šo.
  • .

    .

    Es neesmu viens no viņiem. Vispār nesekoju nevienam blogam vai instagramam utt.
  • Gerda

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!