Agnese Zeltiņa un Māris Gulbis. Ar smalkiem viesiem Vecrīgā atklāj salonu vīriešiem

Komentāri
Agnese Zeltiņa un Māris Gulbis. Ar smalkiem viesiem Vecrīgā atklāj salonu vīriešiem
Foto: publicitātes

Ar vērienīgām svinībām un slavenību piedalīšanos Vecrīgā, Vāgnera 11, atvērta jauna vīriešu frizētava Lumberjack, kas turpina Rīgā aizsāktās Barber shop tradīcijas.

Lai arī Barber shop ir vieta, kur pucējas tikai vīrieši, uz atklāšanas pasākumu ieradās daudz sabiedrībā zināmu dāmu, kuras ar interesi novērtēja jaunākās tendences vīriešu bārdu un matu frizūru jomā.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Mūsdienu modernajam vīrietim vairs nepietiek ar matu apgriešanu. Kopš Latvijā populāra kļuvusi bārdas audzēšana, arvien pieprasītāks kļūst bārdu un ūsu frizēšanas pakalpojums, ko piedāvā tā saucamais Barber shop koncepts. Vēsturiski apzīmējums barber radies no latīņu barba, kas nozīmē bārda. Senajā Ēģiptē barbers bija ļoti nozīmīga profesija, jo tika uzskatīts, ka, nogriežot matus, cilvēku pamet arī sliktie gari. Senajā Grieķijā bārdas dzīšana notika tirgus laukumos, kas vienlaiku bija vīriešu socializēšanās vieta. Arī mūsdienās Barber shop nav tikai vienkāršas vīriešu frizētavas, bet tikšanās vietas ar savām tradīcijām un ierašām.

Pēdējā gada laikā Rīgā atvērušies vairāki šādi saloni, un tikko kā galvaspilsēta kļuvusi vēl par vienu Barber shop vietu bagātāka. “Mēs nevēlējāmies ņemt kādu pazīstamu franšīzi, bet nolēmām izveidot vietu ar savu unikālo rokrakstu un atmosfēru. Kombinējot senlaicīgu koku ar metālu, ķieģeļu sienu un piesātināti zaļo meža krāsu, esam radījuši jaunu konceptu Lumberjack jeb Malkas cirtējs. Nosaukums radies, mēģinot vizualizēt savu potenciālo klientu, kurš mūsu uztverē ir spēcīgs, raupjš, stilīgs un bārdains vīrietis. Gluži kā malkas cirtējs,” stāsta Lumberjack vadītājs Aleksejs Kozlovs.

Malkas cirtēja forma – rūtains melns un sarkans krekls ir Lumberjack meistaru atpazīšanas tērps. Visi šeit strādājošie ir savas sfēras speciālisti, ar darba stāžu no 5-10 gadiem un lielu pieredzi labākajos Anglijas Barber shop. Lai sekotu līdzi jaunākajām tendencēm, meistari turpinās pilnveidot savas iemaņas dažādās meistarklasēs. Lumberjack īpašnieki domā par attīstību gan Latvijā, gan aiz tās robežām, jo mūsu reģionā šai tradīcijai nav senas vēstures. ” Patiesībā, Barber shop ir atgriešanās pie seniem vīriešu ieradumiem. Mēs vēlamies, lai Lumberjack  kļūst par sava veida vīriešu klubu, kur iespējams ne tikai safrizēties vai nodzīt bārdu, bet arī satikt draugus, apspriest jaunumus un iemalkot kādu stiprāku dzērienu,” uzsver Kozlovs.

Lai arī Rīgā jau atvērta virkne šāda veida salonu, no konkurences Lumberjack nebaidās. Aleksejs Kozlovs uzskata, – jo plašāks būs barberšopu piedāvājums, jo tie kļūs populārāki. “Konkurence stimulē pozitīvā nozīmē, dodot iespēju klientam izvēlēties labāko pakalpojuma servisu un kvalitāti.”

Lumberjack sienu rotā uzraksts – Entered as guest, left as friend (Ierodies kā viesis, aizej kā draugs), kas raksturo salona draudzīgo un atvērto atmosfēru. Salonā tiek izmantots viens no vadošajiem Amerikāņu zīmoliem vīriešu matu kopšanai American Crew, bet bārdas un ūsu kopšanai tiek piedāvāta  itāļu kosmētiku Proraso.

FOTO

ASOCIĀCIJU TESTS! Mēs uzminēsim, kā Tu pavadīji vasaru!

ASOCIĀCIJU TESTS! Mēs uzminēsim, kā Tu pavadīji vasaru!

Vasaru pārsvarā pavadīji siltās zeķēs, vērojot lietus lāses aiz loga, vai arī gluži pretēji – aktīvi sportojot brīvā dabā, pa vidu daudziem koncertiem un festivāliem? Godīgi aizpildi šo testu un skaties – vai mēs spēsim uzminēt, kāda patiesībā bija Tava vasara!

Renārs Zeltiņš pirmo reizi Stokholmā

Renārs Zeltiņš pirmo reizi Stokholmā 2

Klāt ”Zelta kruīza: Rīga-Stokholma” nākamā epizode, kurā ”Tallink” kuģa ”Romantika” jaunais kruīza vadītājs Renārs Zeltiņš nonāk Zviedrijas galvaspilsētā Stokholmā. Šī ir pirmā Zeltiņa viesošanās gan Stokholmā, gan Zviedrijā vispār. Viss ir nevainojami – laiciņš saulains, pilsēta skaista, ko redzēt daudz. Stokholmā laiks paiet tik ātri, ka drīz vien jāsteidzas atpakaļ uz kuģi.

Lasi vēl