”Beidziet muļķot cilvēkus, tas ir absurds!” Kristīne Lindenblate sašutusi par ”outlet” ciematiņu

94 komentāri
”Beidziet muļķot cilvēkus, tas ir absurds!” Kristīne Lindenblate sašutusi par ”outlet” ciematiņu
INSTAGRAM

Šovasar Jūrmalā atvērts ”outlet” ciematiņš – ”Via Jurmala outlet village”, kas pievilina modes gardēžus, pateicoties lētām populāru zīmolu precēm. Arī skaistumkonkursu organizatore Kristīne Lindenblate paviesojusies ciematiņā un neslēpj savu vilšanos.

Uzzinot, ka Latvijā ir Baltijas valstīs lielākais ”outlet” ciematiņš, Kristīne nopriecājās, ka nu vairs nav jābrauc uz Itāliju, ka lētas un kvalitatīvas zīmolu preces var iegādāties arī dzimtenē.

”Pirmā un pēdējā reize, kad tur eju!” Kristīne Deimone sašutusi par Jūrmalas ”outlet” ciematiņu

”Kārtējā cilvēku apmuļķošana. Iegāju ”Denim Dream” veikalā un skatījos zīmola ”Tommy Hilfiger ” jakas. Cena norādīta 174 eiro, bet zem uzlīmētās cenas lieliski redzama cita cena – 124 eiro. Galvenais, ka tas 174 ir ar atlaidi no iepriekšējās summas,” sarunā ar Skaties.lv nosaka Kristīne.

Sašutusī Kristīne ir droša, ka ciematiņš nespēs izdzīvot, jo neviens uz to vairs nebrauks, saprotot, ka tiks apmuļķots.

Skaistumkonkursu organizatore Skaties.lv pastāsta, ka citu valstu ”outlet” ciematos ir atrodami lielāko zīmolu veikali. Latvijā tā nav, izvēle ir ļoti maza. Tas vēl būtu nieks, bet nav arī gaidīto atlaižu.

”Savā laikā bieži braucu uz ”outlet” ciematiem Itālijā. Ja kaut kas maksā 3000 eiro, tad ciematiņā nopirksi par 200 – 150 eiro. Jūrmalas ciematiņš nav īsts ”outlet” ciemats,” dusmīgi nosaka Kristīne.

Kā piemēru Kristīne nosauc Itālijā iegādāto zīmola ”Pinko” kažociņu, kas maksā 2000 eiro, bet ”outlet” ciematiņā maksājis 300 eiro.

Skaistumkonkursu organizatore paziņo, ka vairāk nekad nebrauks uz Jūrmalā esošo “outlet” ciematu.