Modes eksperti pirmie izbauda jaunu iepirkšanās pieredzi

Komentāri
Modes eksperti pirmie izbauda jaunu iepirkšanās pieredzi
Foto: publicitātes foto

Jautrā un azartiskā gaisotnē aizritēja pēcpusdiena t/c Galerija Centrs, kad Latvijas modes eksperti pirmie devās izbaudīt orientēšanās spēli t/c Galerija Centrs, kas palīdz atrast izdevīgākos sezonas piedāvājumus.

Par labāko palīgu modes māksliniekam Dāvidam, dziedātājai Aminatai, modes blogerei Alīnai Keller un Leldei Lietavietei, kā arī aktieriem Andrim Bulim un Evijai Skultei kalpoja mobilie tālruņi, iBeacon tehnoloģija un jaunā Galactico lietotne Kolosāle.

”Linstow Center Management kā pieredzējis un inovatīvs tirdzniecības centru industrijas līderis Baltijā, šā gada maijā pirmais Latvijā prezentēja iBeacon tehnoloģiju, Galactico tirdzniecības centru apmeklētājiem piedāvājot ar lietotnes Kolosāle starpniecību uzzināt par daudzveidīgajiem Galactico tirdzniecības centru servisiem. Pozitīvās klientu atsauksmes par Kolosāle spēli ir labākais pierādījums, ka jaunās tehnoloģijas ir lielisks palīgs ne tikai darbā, satiksmē un saziņā, bet arī inovatīvs veids, kā padarīt iepirkšanos par aizraujošu un izzinošu pieredzi. Viedtālruņu lietotāji ir aicināti lejuplādēt lietotni Kolosāle un izbaudīt jaunu iepirkšanās pieredzi – doties orientēšanās spēlē Galactico tirdzniecības centros,” pauž Linstow Center Management centru komercdirektore Evija Majevska.

Foto

Draudzīgajā kompānijā pēc spēles tika apspriesti kārotākie atradumi šim rudenim un to, vai laikus būtu jāsāk svētku dāvanu meklēšana. Visi bija vienisprātis, ka šāda iepirkšanās ir aizraujoša un izklaidējoša. Pirms tam jau lietotni testēja un par veiksmīgu un funkcionālu atzina arī Latvijas vadošie tehnoloģiju blogeri un žurnālisti.

”Galerija Centrs ir modē kopš 1938. gada, kas to padara par ideālu vietu, lai apvienotu iepirkšanos, modi un jaunākās tehnoloģiju iespējas jaunā kvalitātē. Tāpēc man ir patiess prieks, ka pirmie ar lietotni Kolosāle iepazinās Latvijas modes personības. Rezultāts – iespēja pirmo reizi Latvijā izbaudīt iepirkšanos kā spēli, kurā visi ir uzvarētāji,” saka t/c Galerija Centrs vadītāja Zita Siliņa.

Iepirkšanās kā orientēšanās spēle, kurā katrs atrastais punkts atklāja aizvien vilinošākus piedāvājumus, ir jaunums, kas pieejams tikai Galactico tirdzniecības centros.

Šonedēļ mobilo orientēšanās spēli Kolosāle izmēģināt varēs ikviens Galactico tirdzniecības centros. 4. novembrī interesenti tiek gaidīti tirdzniecības centrā Origo, 5. novembrī – t/c Dole, 6. novembrī – t/c Galerija Centrs, 7. novembrī – t/p Alfa, 8. novembrī – t/c Mols. Papildu informācija par spēles norisi mājaslapā www.kolosale.lv

Galactico lietotne tapusi, izmantojot inovatīvo iBeacon tehnoloģiju, un tā ir pirmā reize, kad pasaulē atzīta tehnoloģija Latvijā ieviesta kā ērts navigācijas un izklaides instruments. Galactico lietotne Kolosāle pieejama Android un iOS viedierīcēm. Lejuplādējot lietotni un ieslēdzot Bluetooth, tā lietotājiem tirdzniecības centros dod norādes, kā atrast orientēšanās spēles punktus.

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl