Bekhemu dēls kļuvis par poļu zīmola reklāmas seju

Komentāri
Bekhemu dēls kļuvis par poļu zīmola reklāmas seju
Foto: reservedbrand/Instagram

Vitorijas un Deivida Bekhemu piecpadsmitgadīgais dēls Brūklins, ejot jaunākā brāļa Romeo pēdās, uzsācis modeļa karjeru. Par reklāmas seju savai jaunajai kolekcijai B. Bekhemu izraudzījies veiksmīgais poļu zīmols Reserved.

Reserved jaunās kolekcijas reklāmas kampaņa tiks palaista februārī, un tajā Brūklins Bekhems reklamēs puišiem domāto kolekciju Volcano Explosion, kas apvieno sporta un modes apģērbu. Izvēle par Brūklina piesaistīšanu kā reklāmas seju ir likumsakarīga, jo jaunā kolekcija paredzēta aktīva dzīves veida piekritējiem un jaunietis cer iet tēva gaitās, kļūstot par talantīgu futbolistu.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Šī nav pirmā reize, kad kāds no Bekhemu atvasēm iesaistās reklāmas jomā. Jaunākais brālis Romeo divas reizes piedalījies britu zīmola Burberry kampaņās. 12 gadus vecais zēns par astoņu stundu darbu nopelnīja 45 tūkst. angļu mārciņu. Cik zīmolam Reserved izmaksās Brūklina piesaistīšana, pagaidām netiek ziņots.

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl