2 komentāri

Pagājušā nedēļa galvaspilsētā aizritēja modes zīmē. Kā ierasts, Rīgas modes nedēļa ik sezonu pulcē galvaspilsētas glaunākos un stilīgākos viesus. Lielākā daļa sevi uzskata par modes lietpratējiem un izsmalcinātas gaumes īpašniekiem. Mēs devāmies noskaidrot, vai tas tā patiešām ir.

Itāliešu restorānā Grande Brasserie tika aizvadīta zīmola H&M VIP ballīte, kurā iekļūt varēja tikai izredzētie. Skaties.lv tur sanākušajiem uzdeva muļķīgus jautājumus, cenšoties noskaidrot, cik labi patiesībā modi pārzina tur sanākušie.

Mēs radījām neeksistējošus zīmolu nosaukumus un iztaujājām ballītes viesus, ko viņi domā par to jaunākajām kolekcijām.

VIDEO

FOTO: H&M VIP ballīte

FOTO: Rīgas modes nedēļas viesi

TOP komentāri

  • ...
    0 0 0

    ...

    Jūs uzdevāt jautājumus smagi iereibušiem cilvēkiem, telpā, kurā acīmredzot bija ļoti skaļa mūzika...Kauns.
    Varbūt esiet žurnālistu vārda cienīgi un labāk aktualizējiet jautājumu par to, kādas sekas būs Latvijas iedzīvotājiem pēc 2016. gada valsts budžeta pieņemšanas?
  • .

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl