VIDEO: kā sākt trenēties ar TRX

Komentāri

Ziema ir visīstākais gadalaiks, kad jau vajadzētu sākt domāt par nākamās vasaras peldkostīmu sezonu. Ja esi nopietni nolēmusi ķerties ”vērsim pie ragiem”, tad ir vērts labi izsvērt visus ”par” un ”pret,” lai ne tikai fiziski izkustētos, bet no tavām fiziskajām aktivitātēm būtu arī kāda jēga.

Ja esi tikai dzirdējusi par vingrošanas trenažieri TRX, tad raidījumā LNT brokastis treneris Kārlis Anitens tevi iepazīstinās ar visām tā ”ekstrām.” Kārlis TRX sauc vienkārši par ”šņori ar rokturiem.” TRX ir piekares trenažieris, ar kura palīdzību var veikt funkcionālu treniņu, kurā vingrojam paši ar savu svaru.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Skaties foto:

Tas ir efektīvs vingrošanas veids, jo, vingrojot ar TRX, ir jānotur līdzsvars, tādēļ strādā ne tikai tās muskuļu grupas, kuras apzināti darbinām, bet strādā visi dziļie muskuļi. Tādējādi ķermenim iepazīšanās ar TRX ir liels šoks. Iesācējiem visieteicamākais režīms vingrošanā ar TRX ir divas reizes nedēļā.

Lasi vēl