Vai mēnešreižu laikā sportot, ko darīt ar pirmsmenstruālā sindroma radīto vēlmi ēst? Atbild fitnesa trenere Paula Freimane

1 komentārs
Vai mēnešreižu laikā sportot, ko darīt ar pirmsmenstruālā sindroma radīto vēlmi ēst? Atbild fitnesa trenere Paula Freimane
INSTAGRAM

Viena no populārākajām fitnesa trenerēm Paula Freimane ikdienā saņem daudz vēstules no daiļā dzimuma būtnēm saistībā ar sportošanu pirms menstruālā cikla un mēnešreižu laikā. Skaistule ar sociālo tīklu palīdzību sniedz dāmām ieteikumus.

Paula paziņo, ka pirmsmenstruālais sindroms nāk kopā ar hormonālajām svārstībām, sieviete var raudāt, viņai var nebūt garastāvoklis, dāmas var būt uzvilktas, gribēt visu laiku ēst.

Paulas Freimanes svētku recepte: Lieldienās cel galdā gardu burkānkūku

Neiztikt bez sapampšanas, sapūtušos vēderu, bet tas nav liekais svars, bet gan ūdens izvades aizture. Tas viss pazūd, tiklīdz beidzas mēnešreizes.

Lai pierādītu šo apgalvojumu, Paula publisko fotogrāfiju, kurā parāda sevi pirms menstruālā cikla un pēc mēnešreizēm.

Foto: fitnesa skaistule Paula Freimane bauda Arābu Emirātu piedāvātos jaukumus

”Man pirms smagākām mēnešreizēm vienmēr paaugstināta temperatūra. Daudzām dāmām tā ir, bet viņas pat nepamana, ka pirms mēnešreizēm temperatūra ir 37,” sociālajā tīklā stāsta Paula.

Fitnesa trenere zina, ka pirms mēnešreizēm gribas vairāk ēst, ir liela apetīte. Skaistule iesaka ieklausīties savā ķermenī. Ja ķermenis pieprasa papildu ēdienu, tad vajag vairāk ēst.

”Reizēm prasās vairāk tauku, tad ēdu avokado, riekstus, vakariņās lasi, reizēm vairāk ēdu ogļhidrātus – auzu pārslas, griķus, rīsus. Ja prasās saldumus, apēdu kādu augli,” tā Paula.

Paula neēd bulciņas vai čipsus, viņa neredz tam jēgu, jo tā vietā var apēst ko lietderīgu, tikai vairāk.

Ar grandioziem rezultātiem noslēdzies Busuļa un ”Baritonu” tievēšanas maratons. Kopā zaudēti 44 kilogrami

Pirms mēnešreizēm sieviete var būt aktīva, var veltīt laiku filmām, grāmatām, galvenais darīt kaut ko, kas liek nedomāt par ēdienu.

”Daudzas sievietes man jautā, vai mēnešreižu laikā vajag nodarboties ar sportu. Esmu bijusi pie trīs ginekoloģēm un uzdevusi šo jautājumu.

Viena teica kategorisku nē, sakot, ka ķermenis ir novājināts, izdalās asinis, novērojams dzelzs trūkums.

Otrā teica, ka jāieklausās sevī, ja nesāp vēders, ir laba pašsajūta, kāpēc vieglā režīmā nepatrenēties?

Trešā ginekoloģe uzsvēra, ka mēnešreižu laikā krītas estrogēns, tātad ir vairāk spēks un treniņiem jābūt intensīvākiem. Viņa to teica, piebilstot, ka daudzas sportistes tieši mēnešreižu laikā sasniegušas savus personiskos rekordus,” tā Paula.

Pati fitnesa trenere piekrīt otrajai ginekoloģei, kura saka, ka jāieklausās savā ķermenī un pašsajūtā.