Tava horoskopa diēta veselībai un slaidumam

Komentāri

2. Gaisa zīmes: Dvīņi, Svari, Ūdensvīrs

2/17

Uguns zīmes: Auns, Lauva, Strēlnieks.

Foto: Flickr.com

Foto: Flickr.com

Ēšanas režīms. Ieteicams ierobežot ēšanu vai vispār neēst rīta stundās. Rīts — diennakts ugunīgā fāze. Šajā laikā Uguns stihijas cilvēkiem jāpapildinās ar Kosmosa enerģiju, nevis jāēd. Maksimālo pārtikas daudzumu var uzņemt pusdienlaikā līdz pulksten 14.00.

Atslodzes dienas. Labāk izvēlēties Mēness pirmajā fāzē — no jauna Mēness līdz 7 lunārajai dienai. Ilgstoša badošanās, pat ar ārstniecisku mērķi, nav pieļaujama.

Uzturs. Galvenais noteikums — pietiekamā daudzumā pilnvērtīgās olbaltumvielas (gaļa, olas, pupas un pupiņas). Nepieciešami arī augļi, ogas, graudaugi. Sadaliet pareizi savu uzturu, nejauciet ogļhidrātus ar olbaltumvielām. Ierobežojiet uzturā saldumus, asus ēdienus, sēnes, kafiju, pienā vārītas biezputras.

2. Gaisa zīmes: Dvīņi, Svari, Ūdensvīrs

2/17
Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Lasi vēl