Skaistā fitnesa trenere Sintija atklāj, kā saglabāt Jaungada apņemšanos cītīgi sportot

0 Komentāru
Skaistā fitnesa trenere Sintija atklāj, kā saglabāt Jaungada apņemšanos cītīgi sportot
PRIVĀTAIS ARHĪVS

Daudzi no mums Jauno gadu sāk ar apņemšanos – viena no populārākajām ir ķermeņa “savešana kārtībā”. Sporta zālēs pieaug klientu skaits, ikviens sportot gribētājs sāk pārskatīt savu ēdienkarti, tomēr jau nedēļu vai mēnesi pēc treniņu uzsākšanas atmet sporta zālei ar roku.

Portāls Skaties.lv sazinājās ar sertificētu fitnesa treneri un augu bāzes uztura speciālisti, portāla ”mansfitness.lv” autori Sintiju Katkeviču, lai uzzinātu, kā turpināt apņemšanos sportot ilgi jo ilgi!

“Visiem, kuri Jaunajā gadā ir iegādājušies sporta zālē abonementu un ir izlēmuši sportot, ieteiktu nospraust konkrētu mērķi. Ieteiktu sākt ar vienu lielu mērķa noteikšanu un maziem solīšiem lielā mērķa sasniegšanai, jo katras mazās uzvaras sasniegšana ir solis tuvāk lielajam mērķim,” iesaka Sintija.

Sintija min piemēru – ja lielais mērķis ir pusgada laikā nomest 10 kg, tad mazie mērķi varētu būt – zaudēt 1 kg divu nedēļu laikā, neizlaist nevienu treniņu, kas paredzēts nedēļas garumā, “našķoties” tikai 1 ēdienreizi kādā no brīvdienām, atteikties no “sliktā” produkta, piemēram, cukura u.tml.

Iedvesmojies no Sintijas Katkevičas un šogad atsakies no gaļas!

Sintija uzsver, to, kad cilvēks sasniedz savus mazos mērķus, tas dod stimulu un motivāciju darboties tālāk.

Anatolijs Danilāns atklāj lielāko ienaidnieku cilvēka veselībai

Portāls Skaties.lv novēl ikvienam nepadoties pie pirmajiem rezultātiem un turpināt nodarboties ar sportu arī nākamajā nedēļā, mēnesī un pat pēc gada!

Foto: simpātiskā sportiste Sintija

0 Komentāru