3 komentāri
Sievietēm stresa mazināšanai iesaka mazgāt grīdu
Pixabay

No stresa pilnībā nav iespējams izvairīties, bet ikdienā to samazināt gan varam. Praktiskos un vienkāršos padomos par stresa mazināšanu ar Skaties.lv lasītājām dalās astropsiholoģe Kristīne Dunska.

Iedomājies, ka iekšienē atrodas gaisa baloniņš! Jāpievērš uzmanība elpošanai – ar katru izelpu it kā ”izlaiž” gaisu no baloniņa, ar katru ieelpu sajūt, kā stress mazinās. Kad iedomātais gaisa baloniņš iztukšots, ar stipru izelpu izpūš visu, kas palicis no saspringuma.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Vizualizē kādu dabas ainavu, kur juties vislabāk, un klusībā dziedi (var arī domās) skaņu “Om”!

Dodoties pie miera, noderīgs būs kāds vingrinājums: apguļas, aizver acis un iztēlojas, kā muskuļi atslābinās pa ķermeņa daļām. Katras ķermeņa daļas atslābināšanos domās ”piesaka” ar attiecīgu frāzi, piemēram, tagad atslābinās pēdas, tagad – ceļgali, tagad – kājas un tā tālāk. Kad viss ķermenis atslābinājies, domās pasaka: ”Mans ķermenis ir viegls, un pats esmu mierīgs.”

Vēl pirms miega sevišķi nomierinoša ir kāda pozīcija. Labās rokas rādītājpirkstu, vidējo pirkstu un zeltnesi savieno kopā, izveidojot trijstūri un pieliek laukumiņā starp virslūpu un degumu, kreisās rokas plaukstu uzliek saules pinumam.

Gaidāmo stresaino situāciju pirms tās norises domās izspēlē sev labvēlīgi! Mēģini sajusties kā režisors, kas iestudē lugu ar ainu, kas iespējams radīs stresu. Ieej šajā ainā pārliecinoši, droši un pabeidziet to mierīgi un līdzsvaroti! Tā var būt nepatīkama saruna, darba pārrunas u.tml., ko, iepriekš vizualizējot, izspēlējam sev labvēlīgā virzienā.

Tāpat astropsiholoģe Kristīne Dunska aicina neizmirst par krāsu ietekmi. Nomierinoša iedarbība ir zilajai krāsai. Zaļo lieto ēteriskā ķermeņa attīrīšanai, ja ir nervu sistēmas traucējumi.

Tibetiešu metodes

  • No negatīvajām emocijām atbrīvojas, stāvot HA pozā – kājas plecu platumā, rokas paceltas uz augšu, izvērstas uz sāniem. Iedomājies, ka esi cilindrs, pēc tam izelpā strauji sakot HA, iztēlojies, ka visi stresi, negācijas, “dubļi” izplūst. Izpilda trīs reizes.
  • Masē “99 slimību” punktu – apsēžas uz krēsla, uzliek plaukstas uz ceļa kauliņa, tad zeltnesis atradīsies tieši uz šī punkta. Līdz pusdienlaikam masē pulksteņrādītāja virzienā, pēc pusdienlaika – pretēji pulksteņrādītāja virzienam.
    Stingri izmasē ausu ļipiņas un visu ausi.
  • Iedarbīga ir vanna ar 10 – 15 lavandas eļļas pilieniem, dižegles eļļu vai siena smalkumiem, ko iepriekš novāra, izkāš un ielej vannā.
  • Nomierinošu iespaidu atstāj arī papardes, vaivariņi, sandalkoks, ģerānijas, lavandas un citi, izmanto pilienu veidā vai gatavo miega spilventiņus.
  • Sievietēm ieteicams mazgāt grīdu.

TOP komentāri

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Lasi vēl