Sešu soļu pamācība, kā no rīta piecelties BEZ modinātāja palīdzības

1 komentārs
Sešu soļu pamācība, kā no rīta piecelties BEZ modinātāja palīdzības

Ja tu cīnies ar bezmiegu un no rītiem nekādi nevari piecelties bez modinātāja palīdzības, tad tev ir paveicies, jo izrādās, ka, ievērojot dažus principus, vari atvieglot savus ikrīta modinātāja rituālus.

Dakteris Gajs Mīdovs dalās ar sešiem vienkāršiem ikdienas rutīnas soļiem, kas varētu palīdzēt pamosties dabiski katru rītu, bez nekādiem modinātājiem. Viss, kas tev jādara, ir jāplāno sava diena, jāizvairās no pārlieku lielas kafijas dzeršanas un jāizvairās no diendusas. Tev ir jābūt fiziski aktīvai, jābauda svaigais gaiss, kas var kalpot par labu miega devu. Seko sešiem soļiem, kas palīdzēs tev no rītiem vieglāk pamosties.

Pirmais solis

Foto: unsplash.com

Foto: unsplash.com

Ej gulēt konkrētā laikā, to nemainot. Dari to visu laiku.

Otrais solis

Foto: unsplash.com

Foto: unsplash.com

Lai varētu ilgāk gulēt, dodies pie miera 30 minūtes ātrāk, lai varētu no rīta 30 minūtes ilgāk gulēt.

Trešais solis

Foto: unsplash.com

Foto: unsplash.com

Esi aktīva. Dodies ārā, svaigā gaisā. Nodarbojies ar fiziskām aktivitātēm.

Ceturtais solis

Foto: unsplash.com

Foto: unsplash.com

Sagatavo sevi jaukam nakts mieram. Lielākā problēma ir tā, ka mūsu smadzenes ir pārāk daudz noslogotas, tāpēc, ejot gulēt, mēģini atbrīvoties.

Piektais solis

Foto: unsplash.com

Foto: unsplash.com

Mēģini atturēties no kafijas, enerģijas dzērieniem un visiem citiem vilinošiem piedāvājumiem, kas var kavēt miega kvalitāti.

Sestais solis

Foto: unsplash.com

Foto: unsplash.com

Izmanto līdzekļus, kas palīdz iemigt. Tas var būt lavandas aromāts, vai dzer kumelīšu tēju, kas palīdzēs tev nomierināties.

TOP komentāri

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Lasi vēl