Šarmantā Jana Duļevska atklāj savu skaistuma noslēpumu

3 komentāri
Šarmantā Jana Duļevska atklāj savu skaistuma noslēpumu
JURIS ZOLBERGS

Jana Duļevska lieliski izskatās ne tikai TV ekrānā, bet arī dzīvē. Viņa atzīstas, ka dekoratīvajai kosmētikai ir liela nozīme viņas ikdienā, un atklāj savus trikus arī citām Latvijas sievietēm.

TV raidījumu vadītāja Jana Duļevska ikdienā strādā ar grima profesionāļiem, kas viņu gatavo pirms fotosesijām, TV raidījumu filmēšanām, pasākumiem un nozīmīgiem brīžiem. Tādēļ, iegādājoties kosmētiku, izvēlas tos produktus, ko ieteikuši vizāžisti, vai ļaujas speciāli mācītu konsultantu rekomendācijām veikalos.

”Dekoratīvā kosmētika ir lielisks līdzeklis, lai paspilgtinātu un izceltu sievietes būtību un vizuālo tēlu, un palīdz veidot koptāku un elegantāku izskatu.

Tādēļ naudu kvalitatīvai dekoratīvai kosmētikai cenšos netaupīt, jo uzskatu to kā ieguldījumu nākotnē,” norāda Jana.

Tai pat laikā Jana kosmētikas izvēlē ir prātīga un vienmēr paļaujas uz uzticamiem zīmoliem un pašas pārbaudītiem vai profesionālu grima mākslinieku ieteiktiem produktiem.

Ikdienā lūpām Jana izvēlas pasteļtoņus vai – tieši pretēji, kā pati saka, ”Ferrari” krāsas koši sarkano toni, un šobrīd viņas iecienītākās lūpukrāsas ir no zīmoliem ”Giorgio Armani” un ”Lancome”.

Savukārt par būtisku grima sastāvdaļu Jana uzskata bronzeri, lai sejas āda izskatītos vitālāka un svaigāka, un ir iecienījusi universālveikala ”Stockmann” zīmolu ”MAC” un ”Tom Ford” bronzerus.

Uzņēmēja un producente Santa Kola atzīst, ka seko līdzi jaunumiem un tendencēm, taču ļoti prātīgi izvēlas skaistumkopšanas produktus.

”Gan dekoratīvā, gan kopjošā kosmētika, ko lietoju, gadu laikā ir periodiski mainījusies. Es neesmu no tām sievietēm, kam patīk eksperimentēt un nepārtraukti izmēģināt kaut ko jaunu – ja kaut ko sev atbilstošu atrodu, tad attiecīgo produktu lietoju ilgstoši un mainu tikai tad, ja atrodu kaut ko labāku vietā,” stāsta Santa.

”Sociālos tīklos sekoju vairākiem grima māksliniekiem un skaistuma blogeriem, tādā veidā uzzinu par interesantākajiem jaunumiem, taču, lai pārliecinātos, ka izvēlētais zīmols, produkts vai tonis der tieši man, pirms tā iegādāšanās pārbaudu to uz savas ādas,” norāda uzņēmēja.

Santa uzsver, ka agrāk, kad aktīvi strādāja kā modele un piedalījās skaistumkonkursos, tad ar make-up eksperimentiem saskārās ikdienā, tādēļ šie eksperimenti ir palīdzējuši nonākt pie secinājumiem, kas patīk un piestāv.

”Šobrīd pārsvarā pieturos pie klasiska grima. Savukārt, kad apmeklēju publiskus pasākumus, reizēm izmantoju profesionālu grima mākslinieku pakalpojumus, jo tas viennozīmīgi ir ērtāk, rezultāts labāk izskatās fotogrāfijās un arī iekšēji dod lielāku pārliecinātības sajūtu.

Taču reizēs, kad nav pietiekami daudz laika, lai ieplānotu vizīti pie grima profesionāļa, tieku galā pati – pateicoties agrāko skaistumkonkursu pieredzei, kad katru rītu bija jau jāizskatās perfekti un ar grimu bija jātiek galā pašai,” stāsta Santa.

Viņas ikdienas grims šoruden ir ļoti vienkāršs – tonālais krēms, vieglas acu ēnas, acu laineris, skropstu tuša un šad tad izgaismojošs pūderis, un ar šo uzdevumu tiek galā 10 minūšu laikā.

Gan Santa, gan Jana uzsver, ka dekoratīvās kosmētikas lietošanai jābūt sabalansētai un gaumīgai. Sievietei ikdienā ir sevi jāsakopj un jālieto gan nepieciešamā kopjošā, gan arī dekoratīvā kosmētika.

3 komentāri