Regulāri uzpūties vēders? Uzzini, kā cīnīties ar šo nepatīkamo sajūtu

Pievienot komentāru
Regulāri uzpūties vēders? Uzzini, kā cīnīties ar šo nepatīkamo sajūtu
Foto: freeimages.com

It kā pusdienās apēdi nelielu porciju, bet vēders pārvēršas par arbūzu… Gadās pat tā, ka no rīta mierīgi vari uzvilkt savas vispiegulošākās bikses, bet pēc ikdienišķas maltītes, lai varētu paelpot, ir jāatpogā bikšu poga. Turklāt tas notiek regulāri, nevis tikai pēc tam, kad esi ēdusi pelēkos zirņus, kuri ir ļoti ”čakli vēdera uzpūtēji”. Tomēr atliek pamainīt vien dažus savus ieradumus, lai atbrīvotos no šīs delikātās problēmas uz visiem laikiem.

Ierobežo sāls patēriņu!

Sāls aiztur mūsu organismā lieko šķidrumu, kas traucē vielmaiņas procesiem. Tādēļ samazini sāls lietošanu līdz minimumam, jo daudzos produktos jau sāls ir klāt, tādēļ nav nepieciešams to lietot papildus.

Dzer ūdeni!

Ūdens trūkums arī veicina gāzu veidošanos organismā. Tādēļ nav jācieš slāpes. Ja tu sver, piemēram, 65 kg, tad diennaktī tev ir jāizdzer ap 2 l ūdens.

Retāk košļā košļājamo gumiju!

Foto: Flickr

Foto: Flickr

Košļājot košļājamo gumiju, ”norij” par daudz lieka gaisa, kas pēc tam uzkrājas zarnu traktā.

Foto

Nedzer gāzētus dzērienus!

Tie arī ir lielā gaisa ”uzkrājēji” zarnu traktā. Liekajam gaisam, kas nonāk kuņģī, ir tikai divas “izejas”: vai nu izkļūt no organisma ar atraugas “palīdzību” vai arī izmantot ”tālo ceļu” uz otru pusi.

Nelieto cukura aizvietotājus!

Foto: Freeimages.com

Foto: Freeimages.com

Ja vien tev nav kādas medicīniska rakstura problēmas, kāpēc jālieto nevis cukurs, bet tā aizvietotāji, tad neliec tējai vai kafijai klāt salkanās tabletītes, bet gan saprātīgos daudzumos ierasto cukuru. Lai arī tajā ir vairāk kaloriju, tieši mākslīgie saldinātāji sekmē rūgšanas procesus organismā. Ja tev bieži burkšķ vēders, tad vainīgi ir tieši mākslīgie saldinātāji.