QooQoo uzsāk jaunās mugursomu kolekcijas izstrādi no Coca-Cola ielas banneriem

1 komentārs
QooQoo uzsāk jaunās mugursomu kolekcijas izstrādi no Coca-Cola ielas banneriem
Foto: publicitātes foto

Dizainere Aļona Bauska, kura pazīstama zem modes zīmola QooQoo, uzsāk jaunās mugursomu kolekcijas izstrādi, par galveno materiālu izvēloties pvc ielas bannerus, kas parasti tiek vienkārši izmesti pēc to nolietojuma.

Ar šādu kreatīvu piedāvājumu pie dizaineres vērsusies kompānija Coca-Cola, kura šogad, uzsākot jauno mārketinga kampaņu Taste the feeling, pirmo reizi Baltijā izmantoja vides reklāmu, izvietojot lielformāta pvc bannerus Rīgas ielās. Projekta galvenais mērķis ir aktualizēt vides piesārņojuma problēmu un parādīt sabiedrībai, ka otrreizējās pārstrādes rezultātā var tapt unikālas un neatkārtojamas  mākslas lietas

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

”Mēs nebaidāmies no izaicinājumiem, vienmēr meklējam jaunus dizaina risinājumus un materiālus. Ar savām kolekcijām mēģinu ne vien radīt apģērbu un stilīgus aksesuārus, bet arī izcelt kādu sabiedrībai aktuālu problēmu un likt aizdomāties par to dziļāk. Priekš QooQoo zīmola tas būs pirmais šāda veida eksperiments. Bannera izmēri, ko jau sagriezām un izmantojam pirmo paraugu šūšanai, ir 11, 5 m x 16 m. Prieks, ka varu tam piešķirt otru elpu, tā vietā lai utilizētu materiālu. Ar nepacietību gaidu pirmos rezultātus un esmu pārliecināta, ka pie šī projekta mūsu sadarbība ar kompāniju Coca-Cola neapstāsies,” stāsta dizainere Aļona Bauska.

Foto

Kompānija visā pasaulē atbalsta vides aizsardzību, arī ražošanas procesā mēģinot ievērot dabai draudzīgas tehnoloģijas un sistēmas. Uzņēmums izvēlas ilgtspējīgu iepakojumu, ilgtspējīgu lauksaimniecību un prātīgu ūdens resursu izmantošanu

QooQoo (Aļona Bauska) jau sākusi pirmo produktu izstrādi un ar to dizainu var iepazīties pielikumā. ”Mēs ne tikai vēlamies  parādīt, ka pvc bannerus var pārstādāt modes lietās, bet arī izdarīt to patiešām gaumīgā veidā, lai izstrādātie produkti ir izmantojami un interesanti,” piebilst Irina Gailiša.

TOP komentāri

  • Silvija
    0 0 0

    Silvija

    Tas nav nekas jauns kāda jauna meitene jau pāris gadus pati saviem spēkiem cenšas tirdzniecībā ieviest izstrādājumus no baneriem , tās ir kolosālas somas riteņbraucējiem, mobilo telefonu maciņi un vēl daudzas dažādas lietas.

Pievienot komentāru

Ienāc ar sociālo tīklu profilu vai ievadi savu vārdu

Esi pieklājīgs savos izteicienos. Viedokli argumentē. Raksti tikai tādu komentāru, kas pauž tavu viedokli vai ir noderīgs citiem portāla lietotājiem. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem komentēšanas iespēja liegta.

Lasi vēl