Paradumi, kurus ievēro slaidas sievietes

1 komentārs
Paradumi, kurus ievēro slaidas sievietes
FOTO: Flickr.com

Protams, mūsu vidū ir ļoti daudz tā saucamo ”caurbiru”, kuras var ēst cik grib, ko grib, un nesportot, bet vienalga viņu apģērba izmērs nebūs lielāks par 36. Taču nebūt ne visām tievajām dāmām ir tik brīnišķīgs liktenis. Lai tu arī varētu sevi pieskaitīt pie slaidajām, nav jākrīt galējībās, bet jāievēro elementāri paradumi, kas ļoti vienkārši ļaus saglabāt tev skaistu figūru.

1. Izgulies.

2. Nepakļauj sevi ēdiena kultam. Meklē baudu visur sev apkārt, izņemot ledusskapi.

3. Mīli un cieni savu ķermeni.

4. Dzer daudz ūdens.

5. Ej prom no galda, kad vēl ir viegla bada sajūta.

6. Izvairies no īslaicīgām diētām, kas pārvērš dzīvi par elli.

7. Nodarbojies ar sportu.

8. Neapskaud pārāk kārnajām modelēm.

9. Iegādājies sev skaistu apģērbu.

10. Ēd tikai kvalitatīvu un garšīgu ēdienu.

11. Nesmēķē.

12. Nelieto pārāk daudz alkohola.

13. Nevakariņo īsi pirms gulētiešanas.

14. Ēd 4-6 reizes dienā pa nelielām porcijām.

15. Brokastīs ēd produktus, kur ir vērtīgie ogļhidrāti  (biezputras, pilngraudu maize u.tml.).

16. Pirms gulētiešanas dzer kefīru.

17. Neaizliedz pilnībā sev saldumus. Tas radīs tikai lielāku kāri pēc tiem.

18. Kārtīgi sakošļā ēdienu.

19. Nerij! Ēd maziem kumosiņiem.

20. Neaizraujies ar ”attaukotajiem” produktiem, un cukura aizvietotājiem. Ēdienam organisms ir jāpabaro.

21. Neēd pie televizora un datora.

22. Ja gadījies pārēsties, uztver to mierīgi. Tā nav katastrofa. Rīt ēdīsi mazāk.

FOTO. Skaistumkonkursi laiku lokos. Pilnīgi noteikti viņas visas ievēro vismaz pusi no šiem zelta paradumiem. Izvēlies, kurai tu gribi līdzināties, un uz priekšu!

23. ”Neārstē” stresu ar šokolādi.

24. Ēd lēnām.

25. Atsakies no pusfabrikātiem un ātrajām uzkodām.

26. Dzer kafiju un tēju bez cukura.

27. Daudz staigā kājām.

28. Regulāri nodarbojies ar seksu.

29. Nedzer ēdienreižu laikā.

30. Necenties izēst šķīvi tukšu kā bērnībā.

31. Ēd no šķīvjiem, kas ir aukstajos toņos ( zils, tumši dzeltens, violets).

32. Samazini sāls patēriņu.

33. Ej kontrastdušā.

34. Nodarbojies ar kaut ko interesantu. Bezdarbība – labākais aptaukošanās provokators.

35. Negaršo, kad gatavo ēst.

36. Kāp uz svariem tikai tukšā dūšā.

37. Iepirkties ej, kad esi paēdusi.

38. Biežāk smejies.

39. Galvenokārt ēd produktus, kas satur olbaltumvielas, augļus, dārzeņus un zaļumus.

40. Lieto dabīgās garšvielas.

41. Uzturi sevī laimes un iemīlēšanās sajūtu.

42. Neuzturies kompānijā, kurā ir daudz dāmu, kas aizrāvušās ar diētām.

43. Ievēro atslodzes dienas, ja jūti, ka pienācis laiks attīrīt organismu.

44. Aizmirsti negatīvos secinājumus: Esmu resna. Esmu slinka utt.

45. Seko līdzi savai veselībai.

46. Lasi labas grāmatas. Smadzenēm fitness nav mazāk svarīgs kā ķermenim.

47. Iemīli zupas.

48. Ej uz masāžām.

49. Nevalkā maisveidīgus apģērbus, kas slēpj figūru.

50. Pilnvērtīgi atpūties pēc darba.

TOP komentāri

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Ar riteni uz darbu. Arī ziemā!

Ar riteni uz darbu. Arī ziemā! 1

Vai Latvija varētu kļūt par velo zemi līdzīgi kā Nīderlande? Vai pie mums maz iespējams braukt ar riteni visu gadu? Un kā komfortabli ierasties savā birojā, ja esi minies uz darbu ar riteni ziemā?

Interesantākās 2018. gada grima tendences, ko Tu vari izmēģināt jau šodien!

Interesantākās 2018. gada grima tendences, ko Tu vari izmēģināt jau šodien!

2018. gads make-up pasaulē mirdz vēl spožāk nekā iepriekšējais. Tendenču virsotnēs gozējas metālisks spīdums, gliteri un pat uz ādas uzlīmējami akmentiņi, ļaujot mums uzmirdzēt kā dārgakmeņiem. Ja ar mirdzumu un spīdumu jau esam pazīstamas kopš pagājušā gada, tad viena toņa acu ēnas, izteikti kuplas skropstas un citas aktuālākās tendences vēl jāiepazīst. Esi gatava jauniem skaistuma piedzīvojumiem? Iepazīsties ar 10 interesantākajām grima tendencēm šajā gadā!

Lasi vēl