Noderēs! Kā pārdzīvot darba dienu pēc negulētas nakts

Komentāri
Noderēs! Kā pārdzīvot darba dienu pēc negulētas nakts
Foto: pixabay.com

Neparedzēta ballīte, gatavošanās eksāmenam, nemierīgs bērns vai vienkārši – bezmiegs. Šie un vēl daudzi citi var būt par iemeslu, ka neesi izgulējusies, bet ”uz strīpas” nākamajā rītā jābūt tik un tā. Ir skaidrs, ka šī noteikti nekļūs par tavu vislabāko dienu dzīvē, tomēr – ieklausoties Skaties.lv/Sievietei padomos, noteikti kļūs vieglāk to godam pārdzīvot.

Uzmanīgi ar kafiju

Foto: pixabay.com

Foto: pixabay.com

Noteikti krūze (vai pat divas) kārtīgas kafijas bija tavs rīta pirmais glābiņš. Tas nav nepareizs solis, tomēr visas dienas garumā nav vērts atkārtot rīta “programmu”, tādēļ ka pēc nākamajām divām krūzēm mundrāka nekļūsi, toties kļūsi nervozāka. Nekādā gadījumā nedzer kafiju pēcpusdienā.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Nepieņem svarīgus lēmumus

Nav šaubu, ka izgulējies cilvēks jūtas daudz labāk nekā neizgulējies, īpaši tas atsaucas uz mūsu intelektuālajām spējām: ir grūtāk sakoncentrēties un produktīvi domāt. Tādēļ nozīmīgu lēmumu pieņemšanu noteikti atliec uz citu dienu, kad būsi vairāk spējīga pievērst uzmanību svarīgām detaļām un to apdomāšanai.

Ēd pareizi

Foto: pixabay.com

Foto: pixabay.com

Nepietiekamais nakts miegs tevi noteikti pamudinās ķerties klāt produktiem, kas satur daudz cukura un ogļhidrātu. Nepieļauj to! Tev ir nepieciešamas olbaltumvielām bagātas brokastis (piemēram, omlete), kas palīdzēs atturēties no nepareizas ēšanas atlikušās dienas garumā. Izvairies no trekna ēdiena, vairāk dzer sulas un ēd augļus. Tieši tāpat nemeklē glābiņu enerģijas dzērienos – tur ir ļoti daudz cukura.

Dodies saulē

Ja vēlies būt pēc iespējas možāka, uzturies saulainās un gaišās telpās. Ja būsi saulē, tad tavs organisms “sapratīs”, ka tiešām ir iestājusies diena, un tāpēc viņam ir jāmostās. Turklāt saules gaisma ir daudz efektīvāka nekā biroja dienas gaismas lampas, jo sniedz organismam nepieciešamo D vitamīnu, kas turklāt uzlabos tavu nakts miegu (kad pienāks laiks).

Dodies uz treniņu

foto: pixabay.com

foto: pixabay.com

Protams, kas šī noteikti nav tā nodarbošanās, pēc kā alkst tavs ķermenis, pēc bezmiega nakts juzdamies kā ”izspiests kā citrons”. Tomēr fiziskā slodze uzmundrinās tavu organismu, tu varēsi vairāk sakoncentrēties un atlikusī diena pēc treniņa būs produktīvāka. Pārmērīgi fiziski pārpūlēties un uzstādīt rekordus nevajag. Ja nav iespējas nokļūt līdz fitnesa zālei, pietiks pat ar pastaigu pusdienlaikā svaigā gaisā.

Pamēģini nosnausties

Ja vien ir iespēja – kabinetā aiz datora, atpūtas stūrītī vai sēžot parkā uz soliņa: pamēģini aizvērt acis, izlikties, ka kaut ko domā vai klausies austiņās mūziku, un… nosnaudies 15 minūtes. Nav divu domu, ka tas dubultos tava darba produktivitāti.

Foto: kad šī diena būs pārdzīvota, gulēsi kā “lācis”

 

 

Ar riteni uz darbu. Arī ziemā!

Ar riteni uz darbu. Arī ziemā! 1

Vai Latvija varētu kļūt par velo zemi līdzīgi kā Nīderlande? Vai pie mums maz iespējams braukt ar riteni visu gadu? Un kā komfortabli ierasties savā birojā, ja esi minies uz darbu ar riteni ziemā?

Interesantākās 2018. gada grima tendences, ko Tu vari izmēģināt jau šodien!

Interesantākās 2018. gada grima tendences, ko Tu vari izmēģināt jau šodien!

2018. gads make-up pasaulē mirdz vēl spožāk nekā iepriekšējais. Tendenču virsotnēs gozējas metālisks spīdums, gliteri un pat uz ādas uzlīmējami akmentiņi, ļaujot mums uzmirdzēt kā dārgakmeņiem. Ja ar mirdzumu un spīdumu jau esam pazīstamas kopš pagājušā gada, tad viena toņa acu ēnas, izteikti kuplas skropstas un citas aktuālākās tendences vēl jāiepazīst. Esi gatava jauniem skaistuma piedzīvojumiem? Iepazīsties ar 10 interesantākajām grima tendencēm šajā gadā!

Lasi vēl