1 komentārs
Nebaidies no aukstuma! Ieteikumi, kā sportot rudens sezonā

Neskatoties uz to, ka vasara ir beigusies, speciālisti iesaka turpināt sportot arī rudenī. Nevajag atmest ar roku nedz riteņbraukšanai, nedz skriešanai. Lūk, pāris zelta likumi, kas jāzina, nodarbojoties ar sportu rudenī.

Pirmais un svarīgākais ir izvēlēties rudenim atbilstošu apģērbu. Ķermenim, ātri sakarstot un atdziestot, pastāv lielāka iespējamība saaukstēties. Noteikti uz treniņiem ņem līdzi vējjaku. Tāpat neaizmirsti par garajām sporta biksēm. Kad kļūst vēl vēsāks, jāvelk viegla cepurīte un cimdi. Tas jo īpaši attiecas uz tiem, kas pārvietojas ar velosipēdu.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Lai arī aukstākā laikā organisms neprasa dzert tik daudz kā vasarā, tik un tā jānodrošinās ar ūdeni un vēsākā laikā ar siltu tēju. Pagatavo to termokrūzē un ņem līdzi uz treniņiem.

Lai saglabātu enerģiju, pirms treniņa vari apēst šokolādes batoniņu, jo vēsākā laikā organisms patērē vairāk enerģijas.

Foto: šie ļaudis ir īsteni sporta piekritēji

TOP komentāri

  • LJMC
    0 0 0

    LJMC

    Pirms fizisko aktivitāšu uzsākšanas noteikti ieteicams pārbaudīt sirds veselību, ko Latvijas Jūras medicīnas centrā var izdarīt vienas dienas laikā. Programmas ''Esi aktīvs'' ietvaros veic asins un urīna analīzes, kardiogrammu, veloergometriju un sniedz kardiologa konsultācija, kuras laikā tiek noteikts ķermeņa masas indekss, vairogdziedzera funkciju atbilstība normai un sirds reakcija uz fizisku slodzi.
    Sīkāku info meklējiet LJMC mājas lapā.
    Esiet veseli un aktīvi!

Pievienot komentāru

Ienāc ar sociālo tīklu profilu vai ievadi savu vārdu

Esi pieklājīgs savos izteicienos. Viedokli argumentē. Raksti tikai tādu komentāru, kas pauž tavu viedokli vai ir noderīgs citiem portāla lietotājiem. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem komentēšanas iespēja liegta.

Lasi vēl