Mūžam aktuālā un iedarbīgā Holivudas diēta

Komentāri
Mūžam aktuālā un iedarbīgā Holivudas diēta
Flickr/Alyssa

Šo vienu no neskaitāmajām diētām var saukt par pārbaudītu vērtību cauri gadu desmitiem. Pat padomju laikos, kad viss, kas nāca no “briesmīgā kapitālisma” pārņemtajām valstīm, bija zemē metams un nekam nederīgs, Holivudas diētu publicēja padomju sievietēm paredzētajos žurnālos. Tās nosaukums nepārprotami liecināja, ka runa ir par aizokeāna valsts gudrībām, un šo recepti izmantojušas “slikto” amerikāņu skaistākās kinozvaigznes. Turklāt paradokss tāds, ka diētā izmantojamie pamatprodukti – apelsīni – tajos laikos Padomju Savienībā bija deficīts.

Diēta sastāv galvenokārt no augļiem, dārzeņiem, liesas gaļas vai zivīm. To ievērojot, var uzņemt līdz 1000 kaloriju dienā. Diēta jāietur 18 dienas. Vienu vai divas reizes gadā.

Holivudas diēta

Brokastīs vienmēr 2 apelsīni un krūzīte tējas vai kafijas bez cukura (apmēram 100 kaloriju).

1. diena

Pusdienas – 1 liesa kotlete, lapu salāti, redīsi, 40 g riekstu vai mandeļu. Tēja vai kafija.
Vakariņas – 1 ola, 2 apelsīni, salāti, 8 gurķa šķēlītes, tēja vai kafija (kopā 650 kaloriju).

2. diena

Pusdienas – 2 apelsīni, 2 olas, 1 tomāts, 40 g mandeļu vai riekstu.
Vakariņas – 1 kotlete, 1 tomāts, 6 gurķa šķēlītes, salāti, 2 apelsīni, tēja (kopā 800 kaloriju).

3. diena

Pusdienas – 1 kotlete, salāti, 3 apelsīni, 1 citrons, kafija.
Vakariņas – 2 olas, 2 apelsīni, spināti vai salāti, 4 sparģeļi vai 3 burkāni, 1 šķēle grauzdētas maizes, tēja (kopā 800 kaloriju).

4. diena

Pusdienas – 1 apelsīns, 1 jēra gaļas kotlete, salāti, tēja.
Vakariņas – 1 apelsīns, 1 tomāts, 2 olas, salāti, tēja (kopā 500 kaloriju).

5. diena

Pusdienas – 1 šnicele, 2 apelsīni, tēja vai kafija.
Vakariņas – 2 apelsīni, 1 tomāts, siera šķēlīte, biezpiens, tēja vai kafija (kopā 600 kaloriju).

6.diena

Pusdienas – tvaicēta zivs, grauzdētas maizes šķēle, 3 apelsīni, kafija.
Vakariņas – 1 kotlete, 1 tomāts, 3 redīsi, salāti, 1 apelsīns, tēja (kopā 650 kaloriju).
Un visu sešu dienu programmu atkārtot vēl divas reizes. Efekts bez īpašas fiziskas slodzes būs mīnus 4–5 kg. Paralēli diētai sportojot, protams, svars pazudīs ātrāk un vairāk.

Lasi vēl