Komentāri
Lai dzīvo mode! Šogad zīmols Burberry svin 160 pastāvēšanas gadus; izveidota īsfilma par tā pirmsākumiem

Pasaules slavenajam zīmolam Burberry šogad apaļa jubileja – 160 gadi. Lai svētkus atzīmētu, tapusi īsfilma par zīmola pirmsākumiem un tā izveidotāju.

1856. gadā to izveidoja modes dizaineris Tomass Burberrijs. Šobrīd zīmols kļuvis par plaši atzītu, ekskluzīvu modes pasaules sastāvdaļu, kas pasaulē vislabāk pazīstams ar sev raksturīgo brūnas, smilšu un tumši sārtas krāsas rūtoto rakstu.

Lai atskatītos uz leģendārā zīmola vēsturi, izveidota filma, kas līdzīgi kā kompānijas produkti ir ekskluzīva. Vien trīs minūšu garās kinolentes izveidē pieaicināti kino pasaules slavenības. Īsajā kinolentē būs redzami tādi pasaules slaveni aktieri kā Sjēna Millere, Lilija Džeimsa, kā arī oskarotās filmas The Revenant aktieris Domnels Glīsons, kurš atveidos zīmola izveidotāju. Īsfilmas režisēšana uzticēta vairākkārtējam dažādu prestižu kino balvu laureātam Asifam Kapadijam.

Sākotnēji Burberry bija neliela apģērbu ražošanas manufaktūra. Milzu popularitāti zīmols iemantoja pēc Pirmā pasaules kara. Burberry apģērbi arī parādījušies dažādās pasaules slavenās filmās, piemēram, Kasablanka un Brokastis pie Tifānijas.

Ar laiku Burberry pievērsās arī ekskluzīvu aromātu un aksesuāru ražošanai.

Zīmols ieguvis tik plašu atpazīstamību, ka dažkārt tiek pielīdzināts tādiem Lielbritānijas simboliem kā Bigbens un Bekingemas pils.

Īsfilmu iespējams noskatīties šeit!

Foto: Burberry 2017. gada pavasara/vasaras apģērbu kolekcija

Lasi vēl