Karstā laika aktualitāte: kā ikdienā pareizi dzert ūdeni

0 Komentāru
Karstā laika aktualitāte: kā ikdienā pareizi dzert ūdeni
Foto: pixabay.com

Īpaši karstā laikā ar ūdens pudeli rokās pārvietojas teju vai katrs. Tomēr atceries, ka arī ūdens dzeršanai ir savi nosacījumi, kurus derētu ievērot, lai savu veselību varētu uzlabot nevis tai kaitēt.

Pareizi ūdens dzrešanas nosacījumi ikdienā

Pareizas ūdens dzeršanas režīms sākas jau no paša rīta. Lai kuņģis ātrāk pamostos un sāktu strādāt, noteikti ir jāizdzer glāze ūdens vēl tukšā dūšā. Tas arī palīdzēs izvadīt no organisma pa nakti uzkrātos toksīnus un šlakvielas.

Dienas laikā ir jādzer ūdens pie pirmajām ķermeņa atūdeņošanās pazīmēm, īpaši tad, ja ārā ir karsts laiks un tu daudz svīsti.

Ūdeni jādzer ne vēlāk kā stundu pirms ēšanas. Šķidrums ”atšķaida” kuņģa sulu, tādēļ kādu laiku kuņģis nav gatavs barības uzņemšanai.

Nedrīkst dzert kafiju vai tēju uzreiz pēc ēšanas, jo ir jādod laiks kuņģim sagremot uzņemto barību. Pirms celt pie lūpām ūdens glāzi, tējas vai kafijas tasi, ļauj savam kuņģim nedaudz atpūsties.

Foto

Ūdens dzeršanas režīms nodarbojoties ar fiziskajām aktivitātēm

Fizisku aktivitāšu cienītājiem un sportistiem ir vērtīgi izdzert glāzi ūdens ne vēlāk kā pusstundu pirms nodarbību sākuma.

Ar 20 minūšu intervālu vingrinājumu starplaikos ir jāpadzeras pāris malku ūdens, lai kompensētu ūdens zudumu, kas radies svīstot.

Ļoti svarīgi ir nepārspīlēt un neizdzert pārāk daudz ūdens, jo vingrot ar pilnu kuņģi ir ļoti grūti un arī neveselīgi.

 
 
0 Komentāru