Kā strādāt ar sevi krīzes laikā: Drāke iesaka vienkāršas metodes spriedzes mazināšanai

2 komentāri
Kā strādāt ar sevi krīzes laikā: Drāke iesaka vienkāršas metodes spriedzes mazināšanai
AIVIS DORNIS

Populārā sieviešu biedrības vadītāja un ezoterikas eksperte Elita Drāke šonedēļ piedāvā Skaties.lv lasītājiem garīgo plānu, kā izturēt karantīnas periodu un pēc vīrusa atgriezties ikdienā tikai stiprākiem un veselākiem. Plāna noslēdzošajā trešajā daļā viņa uzskaita lietas, uz ko jākoncentrējas šobrīd, lai izturētu spriedzi un savu garu un imūnsistēmu padarītu maksimāli veselīgu un spēcīgu.

Izmanto karantīnu, lai sakārtotu sevi un dzīvi! 11 punktu plāns dienai, nedēļai un mēnesim

Elita Drāke sarunā ar Skaties.lv neslēpj – ir jāsaglabā mieru un jāseko ekspertu norādījumiem par karantīnu.

‘’Atgriežoties pie cilvēka anatomijas un fizioloģijas, mans galvenais ieteikums – ir jābeidz stresot! Stress un bailes ir tas, kas vājina cilvēka imūnsistēmu.

To, kad beigsies šis vīruss, neviens vairs skaidri nezina, tāpēc par sevi jārūpējas 24 stundu režīmā ik dienas.

Ir jāatgriežas bērnības režīmā, kas paredz kārtīgu miegu, svaigu gaisu un ēšanu četrreiz dienā. Ir prognozes, ka karantīna būs visas vasaras garumā, tāpēc stiprinām imūnsistēmu,’’ pamāca eksperte.

Viņa uzsver, ka jāsāk ar galvas sakārtošanu – šis ir laiks, kad atgriezties pie sevis.

Viņa atgādina vispārzināmo patiesību – riska grupa jebkurām slimībām ir cilvēki ar mazkustīgu dzīvesveidu, lieko svaru un tie, kuri no slimības bēg, visu dienu ēdot, savukārt tie, kuri ir aktīvi un arī šajā laikā neaizmirst vingrot, pārdzīvos šo pārbaudījumu.

Sevi stiprināt var, pasapņojot vaļā acīm – kāpēc gan neieplānot ko skaistu laikam, kad karantīna būs galā? Domu spēks ir ļoti spēcīgs. ‘’Mums pašiem jānotic, ka mēs un mums tuvie nesaslimsim. Mums jāsaprot, ka pasaulē sākas jauna kārtība, jāsāk strādāt ar sevi jaunā līmenī,’’ skaidro eksperte.

Viņa atklāj, ka dzīvē ir četras sfēras, kuru pastiprinātai analīzei pievērsties ir īstais laiks.

‘’Nauda, veselība, attiecības un dzīves misija. Šis ir laiks izanalizēt visas šīs sfēras, saprast, kurās ir tukšumi, nepilnības, kurā gribam ko mainīt.

Viens variants ir ik dienas veidot sarakstus. Pirmajā uzskaitām dienas plusus jeb ‘’kas man šodien bija labs’’. Spīd saule, esmu vesela, man ir tīra māja, garšīga zupa – tik vienkārši.

Tas palīdz atbrīvot galvu no uztraukuma.

Blakus sarakstā sarakstām dienas mīnusus. No pieredzes – plusu būs vairāk, kā mīnusu. Mīnusu lapiņu pēc tam sadedzinām, kamēr plusus saglabājam,’’ metodi iesaka Drāke.

Jā, spriedze visdrīzāk pieaugs, taču jāsaņemas, jāsāk augstāk vērtēt savu ķermeni, rūpēties par sevi.

‘’Cilvēcei būs jāmainās! Bijām nodzīvojušies līdz līmenim, kad daudzi savu ķermeni vairs nevērtēja pietiekami augstu.

Nu mums nekas cits neatliek kā palikt ar sevi, un tas būs grūti tiem, kuri ir ārišķīgi un vērsti uz citiem. Laiks apzināties, ka esam dabas daļa,’’ tā eksperte.

Viņa spriež, ka katru gadsimtu cilvēcei ir kāds pārbaudījums, un šis nav izņēmums. ‘’Ja mūsu senči tika galā ar diviem kariem, arī mēs šo pārdzīvosim. Ir jāsāk cienīt dzīvi, novērtēt ikdienas mazo lietu vērtības,” iedvesmo Drāke.