Kā kļūt par cīruli

Komentāri
Kā kļūt par cīruli
Foto: Jason Lander, Flickr

Kurš putniņš agri ceļas, agri slauka deguntiņu… Tev patīk no rītiem ilgāk pagulēt. Kurai gan reizēm nepatīk? Tomēr tagad, kad rītos agri ir gaišs, spīd saule, dzied putni un gaisā valda patīkams, svaigs dzestrumiņš, nedaudz ir žēl, ka neesi modusies agrāk. Skaties.lv Tev ieteiks 10 paņēmienus, ar kuru palīdzību varēsi no ”pūces” pārtapt par ”cīruli”.

Izgulies

Miegs cilvēkam ir nepieciešams 7–9 stundas diennaktī. Neesi nomodā līdz vēlai naktij, laikus izslēdz televizoru vai datoru un dodies gulēt. Tad agri pamosties būs daudz vieglāk.

Izstrādā režīmu

Uzstādi modinātāja zvanu vienā un tajā pašā laikā. Arī brīvdienās. Pamazām pieradīsi un ar laiku modīsies pat pirms signāla.

Sāc ar mazumiņu

Ja izlemsi, ka turpmāk celsies plkst. 6.00, tad neuzstādi modinātāju jau nākamajā dienā uz šo laiku. Pieradini savu organismu pakāpeniski pie jauna dienas režīma. Sākumā liec, lai modinātājs zvana plkst. 7.00, pēc tam 6.45,  tad – 6.30, un tā pamazām ”ņem nost” 15 minūtes, kamēr vēlamo rezultātu sasniegt vairs nebūs tik grūti.

Nekādu atkāpju

Daudzas miegamices, izdzirdot modinātāja zvanu, automātiski spiež pogu, iedarbinot režīmu: ”Atkārtot pēc 10 minūtēm.” Vislielākajām guļavām tādā veidā izdodas vēl nogulēt veselu pusstundu un pat kādreiz aizgulēties. Ja gribi kļūt par cīruli, tad no šā pieraduma nāksies atteikties. Noliec modinātāju tālāk no gultas un atslēdz zvana atkārtošanas režīmu.

Patīkams signāls

Uzstādi modinātājam nomierinošu zvana signālu. Mēdz gadīties, ka kā modinātāja zvanu iestata savu mīļāko dziesmu vai melodiju… Un pēc laiciņa tā vairs nav mīļākā dziesma. Lai tā nenotiktu, izvēlies modinātājam vieglu, nomierinošu melodiju, vislabāk – bez vārdiem.

Mosties gaismā

Daudz vieglāk ir pamosties, ja ārā jau ir gaišs. Tāpēc pamēģini vakarā neaizvilkt žalūzijas vai biezos aizkarus. Iespējams, tad Tevi modinās pirmie, maigie saules stari.

Brokasto

Kafijas tase sniegs mundrumu, bet ne enerģiju. Nepieciešamo enerģijas lādiņu var iegūt tikai ar ēdienu. Tādēļ nekad neaizmirsti brokastot, pat ja negribas.

Kusties

Neliels rīta skrējiens miegainību aizdzīs pavisam. Bet mazs rīta vingrojumu komplekss, dod enerģiju un spēku visai dienai.

Lutini sevi

Izdomā kādu prieciņu, ko varēsi atļauties tikai rīta agrumā. Piemēram, ar savu mīļāko kārumu uzcienāsi pati sevi tikai tad, ja būsi laikus pamodusies. Šāda ”viltība” motivēs Tevi izkāpt no gultas ātrāk.

Vienkārši dari

Ir tāds vārds: ”Vajag”!  Un, ja es nolēmusi kļūt par cīruli, tad Tev vienkārši IR jāmostas un jādzen miegs prom tajā laikā, kad esi apņēmusies.

Lasi vēl