Ja domāsi par sliktām kaitēm, tās tevi piemeklēs! Uzzini slimību psiholoģiskos cēloņus

Pievienot komentāru
Ja domāsi par sliktām kaitēm, tās tevi piemeklēs! Uzzini slimību psiholoģiskos cēloņus

Slimības nerodas tāpat vien. Ja tu mēdz sev piemeklēt slimības, kuras tev patiesībā nav, tās pašas atnāk pie tevis. Arī komentāru lasīšana internetā, grauj tavu veselību, jo tu atrodi iemeslu, lai tikai sev kaut ko piemeklētu.

Vai zināji, ja tev ir kakla osteohondroze un sāpes kakla apvidū, tad tā rodas cilvēkiem, cil­vē­kiem, kuri nemāk rast izeju no radušās situācijas. Vai arī nespēj atteikties no kaut kāda netikumīga paraduma. Šīs slimības psiholoģiskie iemesli ir vairāki. Piemēram, stūrgalvība. Cilvēks ir pārāk ietie­pīgs, nerēķinās ar citiem. Neciena citu viedokli. Uzskata, ka viņam vienmēr un visur ir taisnība, ka tikai viņa viedoklis ir svarīgs, bet citi cil­vēki kļūdās.

Elastības trūkums. Cilvēks ar slimu kakla apvidu nav pietiekami elastīgs. Viņam grūti pagriezt galvu un paska­tīties atpakaļ, jo zemapziņā ir bailes ieraudzīt vai sadzirdēt aiz savas mugu­ras kaut ko biedējošu. Slims kakla apvidus liecina arī par stīvumu. Cilvēks nemāk izvērtēt situāciju no dažādām pusēm, nespēj pielāgoties realitātei.

Ko darīt, lai izveseļotos?

Foto: pixabay.com

Foto: pixabay.com

Mainīt sa­vas domas un savu uz­vedību. Mā­cīties būt elastīgam, attīstīt sevī māku piekāpties un ar cieņu izturēties pret citu uzskatiem par dzīvi.

Apvienot garīgu darbu ar fiziskiem vingrinājumiem un masāžu. Izmantot afirmācijas pret sāpēm kakla rajonā: Es ar cieņu izturos pret citu redzes viedokli. Nepieciešamības gadījumā es citiem pie­kāpjos. Es atrodu izeju no visdažādākajām si­tuācijām. Es esmu elastīgs.

Aizcietējumi

Foto: pixabay.com

Foto: pixabay.com

Tie ir bieža parādība, jo daudziem cilvēkiem ir nepareizs dzīvesveids, tie pārēdas, lieto daudz saldumus un miltu izstrādājumus. Mazaktīvs dzī­vesveids un sēra trūkums arī rada savu negatīvo ietekmi uz kuņģa un zarnu traktu. Bet tie vēl nav visi iemesli. Izrādās, ka no aizcietējumiem vis­biežāk cieš cilvēki, kuriem raksturīgas šādas iezīmes:

Skopums. Šādi cilvēki ar grūtībām tērē naudu. Viņi skaita katru centu un izjūt negatīvus pārdzīvojumus, kad nau­da vai citas materiālas vērtības aiziet no viņu dzīves.

Pieķeršanās pagātnei. Šīs kate­go­rijas cilvēkiem ir tendence pieķerties ne tikai naudai, bet arī pagātnei. Cil­vēkiem, notikumiem, visam, kam viņu acīs ir kāda vērtība. Viņi kā katastrofu pār­dzīvo šķiršanos ar mīļoto cilvēku. Pat valdības maiņu uztver kā milzīgu ne­laimi.

Foto

Kāda izeja?

Mainīt dzīvesveidu un savu pasaules uzskatu. Vairāk kustēties, pareizi ēst. Uzturā lietot ar šķiedr­vielām bagātus ēdienus. Ēst tos produktus, kas stimulē zarnu peristaltiku un ku­riem ir vāja caureju veicinoša iedarbība.

Vēdera orgāni –  gastrīts, 12 – pirkstu zarnas čūla

Foto: pixabay.com

Foto: pixabay.com

Šīs slimības rodas, ja cilvēks nespēj pieņemt kādus notikumus vai cilvēkus, nespēj “sagremot” ienākošo infor­mā­ciju. Tas izraisa emocionālos blokus, kas noved pie šīm slimībām.

Gastrīts rodas tad, kad cilvēks izjūt neapmierinātību ar sevi, kad ir zems pašnovērtējums un viņš pastāvīgi sevi kritizē. Ir nepatika un riebums pret pasauli vai citiem cilvēkiem. Šāds cil­vēks nezina, ko nozīmē mīlēt sevi. Viņš uzskata, ka nav pie­tiekami labs ap­kārtējiem. Gastrīts at­nāk, lai iemācītu cilvēkam aptvert, ka viņš ir pilnvērtīga un unikāla personība.

Pastāvīgām bailēm un nemieram arī ir negatīva ietekme uz vēdera orgānu veselību. Bieži vien cilvēki ar gastrītu un divpadsmitpirkstu zarnas čūlu izjūt bailes no pārmaiņām, bailes no jaunā. Viņi tam nav gatavi un nevēlas ne­kādas pārmaiņas. Šie cilvēki ir pastāvīgi sa­springti.

Ko darīt?

Foto: pixabay.com

Foto: pixabay.com

Protams, jāmaina sava domāšana. Jāiemācās pieņemt sevi un dzīvi tādu, kāda tā ir, jāiemācās bez­nosacījuma mīlestība un pazemība. Tāpat svarīgi ir iemācīties vadīt savas emocijas, dzīvot iekšējā un ārējā mierā. Nomainiet neapmierinātību ar prieku. Izbaudiet katru dzīves mirkli.

Iedarbīgas afirmācijas pret vēdera orgānu slimībām:

  • es ar vieglumu pieņemu visus no­tikumus savā dzīvē;
  • es mīlu sevi. Es atrodos pilnīgā dro­šībā. Es atzinīgi vērtēju katru savu soli;
  • es mīlu dzīvi. Es uzticos tās strau­mei. Es viegli pieņemu pārmaiņas un notikumus savā dzīvē;
  • es esmu brīnišķīgs cilvēks;
  • un vēl ņemiet vērā, ka atpūta un kaut īsi ceļojumi ir vislabākās zāles pret visām kaitēm.