Izmēģini metodes cīņai pret svētdienas vakara bezmiegu, murgiem un nogurumu!

Komentāri
Izmēģini metodes cīņai pret svētdienas vakara bezmiegu, murgiem un nogurumu!

Ja vakarā aizmiedz ar grūtībām vai pēc aizmigšanas ātri pamosties un pēc tam ilgi nevari iemigt, vajag katru dienu vakariņās vai, vēl labāk, pēc vakariņām apēst 1 ēdamkaroti medus. Jau pēc dažām dienām sajutīsi, ka vakaros grūti pārvarēt snaudienu. Tikko noliksi galvu uz spilvena, tūlīt aizmigsi.

Lai sagatavotos kārtīgai svētdienas dusai, un nedēļas mīļākā diena, pirmdiena, iesāktos priecīga, ir nepieciešams pavisam nedaudz pacietības. Pieradinies iet gulēt vienmēr vienā un tai pašā laikā, vēlams — ne vēlāk par pusnakti. Stundu pirms gulētiešanas iedzer baldriāna pilienus, 20 – 25 minūtes, lēni pastaigājieties, 10 – 15 minūtes, vanno kājas siltā ūdeni. Pa­klau­sies klusu mūziku. Gultā nevajadzētu nodarboties ar rokdarbiem. Ja tev patīk gultā palasīt, jāizvēlas viegla lasāmviela. Dienā nepieciešama fiziska slodze, lai, ejot gulēt, tavs ķermenis justu no­gurumu. Ja fiziskas slodzes nav bijis, pirms gulētiešanas vajadzētu pastaigāties. Silta vanna (tikai ne uzmundrinoša duša!) pirms gulētiešanas var palīdzēt at­slābināties. Dzimumakts, kas abiem partneriem sniedz pilnīgu seksuālu apmie­rinājumu, palīdz iemigt.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Foto

Tavai guļvietai jābūt pietiekami komfortablai, bet istabai — ne par karstu, ne par aukstu. Vairums cilvēku vislabāk guļ, ja gaisa temperatūra istabā ir no +16° līdz +18° C. Vakaros izvairies no stipras kafijas, stipras tējas, kā arī kakao dzeršanas, turpretim silts piens ar medu ir ieteicams. Izvairies arī no bagātīgas maltītes vēlā pēcpusdienā un vakarā. Ja tomēr nekas nepalīdz, piecelies un paliec nomodā, kamēr sāc just nogurumu. Tad dodies atpakaļ gultā. Šoreiz iemigt izdosies vieglāk.

Pirms gulētiešanas sasmērē deniņus ar lavandas eļļu. Uzpilina 3 – 5 pilienus šīs eļļas uz cukura gabaliņa un pirms gulētiešanas lēnām to apēd. Pirms gulētiešanas nomazgā kājas siltā ūdenī. Šī procedūra samazina nogurumu, dod enerģiju, nomierina nervus. Nakts murgi nemoka, ja virs galvgaļa pakar apses zaru ar zaļām lapām. Dažas lapiņas jāsaveļ bumbiņā un ar šo bumbiņu uz grīdas apkārt gultai jāapvelk slēgts loks.

Ar riteni uz darbu. Arī ziemā!

Ar riteni uz darbu. Arī ziemā! 1

Vai Latvija varētu kļūt par velo zemi līdzīgi kā Nīderlande? Vai pie mums maz iespējams braukt ar riteni visu gadu? Un kā komfortabli ierasties savā birojā, ja esi minies uz darbu ar riteni ziemā?

Interesantākās 2018. gada grima tendences, ko Tu vari izmēģināt jau šodien!

Interesantākās 2018. gada grima tendences, ko Tu vari izmēģināt jau šodien!

2018. gads make-up pasaulē mirdz vēl spožāk nekā iepriekšējais. Tendenču virsotnēs gozējas metālisks spīdums, gliteri un pat uz ādas uzlīmējami akmentiņi, ļaujot mums uzmirdzēt kā dārgakmeņiem. Ja ar mirdzumu un spīdumu jau esam pazīstamas kopš pagājušā gada, tad viena toņa acu ēnas, izteikti kuplas skropstas un citas aktuālākās tendences vēl jāiepazīst. Esi gatava jauniem skaistuma piedzīvojumiem? Iepazīsties ar 10 interesantākajām grima tendencēm šajā gadā!

Lasi vēl