Izmanto karantīnu, lai sakārtotu sevi un dzīvi! 11 punktu plāns dienai, nedēļai un mēnesim

3 komentāri
Izmanto karantīnu, lai sakārtotu sevi un dzīvi! 11 punktu plāns dienai, nedēļai un mēnesim
PRIVĀTAIS ARHĪVS

Pazīstamā sieviešu biedrības vadītāja un ezoterikas eksperte Elita Drāke šobrīd laiku vada, ievērojot karantīnu, taču tas nenozīmē, ka viņa guļ pie televizora. Eksperte sagatavojusi unikālu plānu, kā pavadīt karantīnas mēnešus, lai sevi stiprinātu un sakārtotu, ko piedāvā arī Skaties.lv lasītājiem.

Kāpēc radās vīruss, un kad tas beigsies? Ezoterikas ekspertes Drākes skaidrojums

‘’Ja šo karantīnas mēnesi pavadīsim ēdot, dzerot un vārtoties pidžamā, rezultāts būs katastrofāls. Vai pandēmija būs vainīga, ja pēc mēneša būsim depresīvi, pieņēmušies svarā par 15 kilogramiem un ar vāju imunitāti? Esmu izstrādājusi plānu, kuru ievērojot, pēc mēneša vai diviem varam turpināt dzīvi vēl stiprāki un spēcīgāki!’’ Iedvesmo Drāke. Lūk, viņas plāns!

ĶERMEŅA MOŽUMAM – VINGROT MĀJAS APSTĀKĻOS. ‘’Tas, ka esam mājās, nenozīmē, ka guļam. Mūsdienās ir tik daudz iespēju vingrot mājās – vingrojumi pieejami žurnālos, ‘’YouTube’’. Izmēģinām!’’

PRET SPRIEDZI – KONTRASTDUŠA. ‘’Šis ir ļoti labs laiks, kad sākt aukstā ūdens kontrastdušas procedūras. Izcils veids kā noņemt spriedzi, jo aukstais ūdens aizskalo mīnusus.’’

ĒŠANAS REŽĪMS. ‘’Ieplānojam četras ēdienreizes dienā, pretējā gadījumā karantīna var pārvērsties par ēšanu no rīta līdz vakaram.’’

PROM NO PŪĻA – SVAIGĀ GAISĀ. ‘’Ik dienas vienu līdz četras stundas pavadām svaigā gaisā. Tā var būt, skriešana, nūjošana, pastaiga, gājiens uz kapiem. Un te svarīgākais – iet prom. Ne pulcēties tur, kur to ļaudis masveidā dara, bet mērķtiecīgi soļot prom. Pie šī stresa un tukšuma tas ir obligāts nosacījums.’’

ORGANISMA ATTĪRĪŠANA UN STIPRINĀŠANA. ‘’Labs laiks tīrīt organismu – sākas bērzu sulu laiks, varam izmēģināt uz palodzes audzēt lociņus un citus zaļumus. Šī ir iespēja pārkārtot savu dzīvesveidu.

RADĀM SPĒCĪGUS RITUĀLUS ĢIMENES STIPRINĀŠANAI. ‘’Ēdienreizēs klājam galdu ar sveci, pulcējamies ar visu ģimeni. Labs rituāls ir pēcpusdienas tēja ar labu mūziku fonā. Šis ir laiks, kad no jauna radīt rituālus, ko ikdienas steigā bijām atmetuši, un kas paliks!’’

ATGRIEŠANĀS PIE SPĒLĒM UN ROKDARBIEM. ‘’Šis ir laiks, kad kopā ar ģimeni atrast kopīgu mediatīvu nodarbi, vai tā būtu mandalu zīmēšana, galda spēles, kopīga zīmēšana, rokdarbi. Mēs, piemēram, zīmējam mandalas.’’

MŪZIKA UN DEJAS. ‘’Ik dienas jāklausās dažādu veidu mūzika, kas palīdz labi justies. Piemērs ir itāļi, kuri karantīnā laiku pavada dziedot. Es mājās dejoju pati ar sevi. Tā kā ilgi vēl nevarēsim iet kopā izdejoties, kāpēc vakarā neieslēgt mūziku un pašam neuzdejot?’’

TELEVĪZIJA UN INTERNETS – VESELĪGI, BET AR SAPRĀTU. ‘’Paskatīties televīziju un lietot internetu nav nekas slikts, bet jāzina mēru. Vakarā noskatīties kādu filmu vai seriālu, lai ir par ko padomāt, ir veselīgi. Ziņas internetā es palasu no rīta un mazliet vakarā, lai saprastu, kas notiek pasaulē. Bet caurām dienām sēdēt pie TV vai internetā – tas būs postoši.’’

PLĀNS NEDĒĻAI. ‘’Ik nedēļas vajadzētu ieplānot kādu izraušanos no ikdienas – braucienu pie jūras, peldi, kapu apmeklējumu. Kaut ko svaigā gaisā, kopā ar ģimeni.’’

MĒNEŠA PLĀNS. ‘’Šis mēnesis ir laiks, kad mierīgi, bez steigas sakārtot ziemas un pavasara drēbes, sagludināt, sagatavot pavasarim.

Laiks iztīrīt mājas, kurās tagad būsim daudz biežāk. Un atceramies, ka mājas ir templis mūsu miesai, bet ķermenis – templis dvēselei.

Rūpējamies par to, lietojot kosmētiskās maskas, jo uz saloniem tagad labāk neiet. Radām paši sev mājās skaistuma salonus, deju studijas. Staigājam skaistos mājas tērpos, ne pidžamās. Izguļamies beidzot tās astoņas stundas.

Lai pēc viena vai diviem mēnešiem varētu atgriezties dzīvē vēl spēcīgāki un skaistāki!’’ novēl Drāke.