Komentāri
Iepirkšanās atlaižu laikā rada tādu pašu efektu kā “zālītes” pīpēšana
Foto: Pixabay.com

Vai esi kādreiz aizdomājies, kas notiek ar tavu ķermeni un prātu, kad nokļūsti lielveikalā lielo atlaižu laikā? Izrādās, ka mūs pārņem līdzīgas sajūtas kā brīdī, kad esam “sapīpējušies”.

Daudzas sievietes zina to sajūtu, kas pārņem mūs, ieraugot tekstus “50% atlaide visam”, “Izpārdošana” u.tml. Ir pierādīts, ka šī sajūta ir pielīdzināma alkohola un pat narkotiku atkarībai, vēsta BBC!

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Profesore Oha Ņujorkas štata universitātē Bufalo skaidro, ka realitātē mēs pieņemam lēmumu iegādāties kādu preci vien pussekundes laikā, bez ilgas racionālas domāšanas. Tajā brīdī mēs jūtamies labi un prāts izstaro  pozitīvas emocijas. Pēc tam, gluži kā narkotiku un alkohola atkarības gadījumā, daudzus nomāc vainas sajūta. Mums vajag vēl, mums vajag to sajūtu atkal un atkal, tāpēc mēs atgriežamies veikalos.

Brīdī, kad ierodamies veikalā vai atveram iecienītāko iepirkšanās mājas lapu, mūsu prāts jau meklē patīkamas sajūtas.

To nevar nosaukt par atkarību, jo lielākā daļa no mums nav atkarīgi no lietām, kuras iegādājamies. Patiesībā pats process rada patīkamās emocijas, kuras tiek piepildītas vien uz īsu laiku.

Lai izvairītos no naudas izšķērdēšanas, speciālisti iesaka no sākuma aplūkot preci un tikai pēc tam tās cenu zīmi.  Ja iepērcies internetā, izvairies no izpārdošanas sadaļas apskatīšanas. Tev ir jānomierina sevi un jāpiespiež domāt loģiski.

Foto: 9 preces, kurās ieguldām visvairāk naudas

Viegli pagatavojams rudenīgs saldums! Baltās šokolādes un ķirbju trifeles

Viegli pagatavojams rudenīgs saldums! Baltās šokolādes un ķirbju trifeles

Kas gan var būt vēl spilgtāks rudens vēstnesis par ķirbi? Jā, rudens tik tiešām ir klāt, un ar ķirbju piedāvājumu problēmu nav. Anna Panna no ”Gatavo 3” komandas aicina izmantot šo šobrīd tik bieži sastopamo ogu baltās šokolādes un ķirbju trifeļu pagatavošanai, kas būs gards pārsteigums gan ģimenei, gan viesiem.

Lasi vēl