Iegaumē! Septiņas lietas ko nedarīt, pirms ej gulēt

Komentāri
Iegaumē! Septiņas lietas ko nedarīt, pirms ej gulēt

Iegūt labu nakts miegu nenozīmē iet laikus gulēt. Vakars pirms gulētiešanas ir jāorganizē tā, lai tajā nevaldītu stress, kas varētu veicināt negatīvu domu lieku maisīšanos pa galvu un negatīvu ietekmi uz iemigšanu.

Miegs ir ļoti svarīga dzīves sastāvdaļa. Tas palīdz mums justies ne tikai labāk, bet to mēdz dēvēt arī par nelielu skaistuma eliksīru, kas kā zīme spēj parādīt, vai sieviete ir izgulējusies vai nē. Lielie maisiņi zem acīm un zilie loki ir viena no pazīmēm, kas varētu norādīt, ka nakti neesi labi gulējusi. Miegs var padarīt mūs skaistākas un dzīvespriecīgākas, arī oma uzlabosies un tu ikdienas gaitās nebūsi tik īdzīga.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Foto

Neko pielikt, neko atņemt. Lai iegūtu labu miegu, ir apkopotas septiņas lietas, kas tev nebūtu jādara pirms tu vēlies doties uz savu sapņu, miega pili.

Tehnoloģiskām ierīcēm saki NĒ!

Foto: flickr.com

Foto: flickr.com

Pirms dodies gulēt, nelieto nekādas tehnoloģiskās ierīces. Saki Nē telefonam, kura starojums un gaisma var būtiski ietekmēt smadzeņu darbību, neļaujot tām atslābināties.

Miegazāles

Foto: flickr.com

Foto: flickr.com

Nelieto miegazāles, ja nu vienīgi, tev ārsts nav konstatējis, ka tev ir diagnosticēts bezmiegs.

Nē alkoholam

Foto: flickr.com

Foto: flickr.com

Nelieto alkoholu. Atzīsties, arī tu esi pāris vīna glāzes pirms miega iemalkojusi, jo domā, ka tas tev labāk palīdz aizmigt.  Var jau būt ka tā ir, bet alkohola ietekmē tavs naktsmiegs var būt neregulārs un tu nakts vidū vari biežāk pamosties.

Darbus atstāj darbā

Foto: flickr.com

Foto: flickr.com

Darbu atstāj darbā un vakaros nenes to uz mājām. Sliktākajā gadījumā savu klēpjdatoru atstāj somā, un pat nedomā iet guļamistabā. Vakaros pēc darba ir nepieciešama atpūta, nevis lieks stress.

Pēc pieciem vakarā

Foto: flickr.com

Foto: flickr.com

Nedzer dzērienus, kuri satur kofeīnu, pēc pieciem vakarā.

Čīzburgeri – slikta doma

Foto: flickr.com

Foto: flickr.com

Vakarā neēd treknu pārtiku. Tas liks tavam organismam visu nakti strādāt un nevarēs atslābināties. Smagnēja barība tevi var arī nogurdināt.

Sportam izvēlies agrus rītus

Foto: flickr.com

Foto: flickr.com

Pirms gulēt iešanas nevingro. Izvēlies labāk agrus rītus, vai tās stundas kad esi mājās pirms darba. Aktīva fiziskā darbība pirms miega, var izraisīt bezmiegu, jo tavs laimes hormons ir pietiekami strādājis.

Ar riteni uz darbu. Arī ziemā!

Ar riteni uz darbu. Arī ziemā! 1

Vai Latvija varētu kļūt par velo zemi līdzīgi kā Nīderlande? Vai pie mums maz iespējams braukt ar riteni visu gadu? Un kā komfortabli ierasties savā birojā, ja esi minies uz darbu ar riteni ziemā?

Interesantākās 2018. gada grima tendences, ko Tu vari izmēģināt jau šodien!

Interesantākās 2018. gada grima tendences, ko Tu vari izmēģināt jau šodien!

2018. gads make-up pasaulē mirdz vēl spožāk nekā iepriekšējais. Tendenču virsotnēs gozējas metālisks spīdums, gliteri un pat uz ādas uzlīmējami akmentiņi, ļaujot mums uzmirdzēt kā dārgakmeņiem. Ja ar mirdzumu un spīdumu jau esam pazīstamas kopš pagājušā gada, tad viena toņa acu ēnas, izteikti kuplas skropstas un citas aktuālākās tendences vēl jāiepazīst. Esi gatava jauniem skaistuma piedzīvojumiem? Iepazīsties ar 10 interesantākajām grima tendencēm šajā gadā!

Lasi vēl