1 komentārs
Foto: Rīgas modes nedēļas izaicinošākā skate
MARK LITVYAKOV

Pagājušās nedēļas nogalē ar vairākām modes skatēm nesen atvērtajā ”Hanzas personā” noslēdzās 31. Rīgas modes nedēļa jeb ”Riga Fasion Week”. Par modes svētku izskaņas naglu izvērtās pašmāju zīmola ”Nóló” jaunās kolekcijas prezentācija.

Kā akcentē zīmola pārstāvji, katra “Nóló” kolekcija sevī ietver spilgti izteiktu vēstījumu. Tā nav tikai modes tendenču parāde, bet arī dizaineres Viktorijas Jonienes viedoklis par kādu svarīgu vai aktuālu tēmu, un par jaunās kolekcijas vadmotīvu tika izraudzīts ”veselīgs feminisms”.

Tēma atspoguļojās gan apģērbu apdrukās – “I Don’t Hate Men”, “Girls Power”, “Want Prosecco And Equality” un ”How Dare You”, gan arī sauklis ”Free the Nipple” rotāja kādas modeles ķermeni.

Savukārt skates noslēdzās uz visai provokatīvas nots – klātesošie bija liecinieki divu līgavu kleitās tērpu modeļu skūpstam.

Rīgas modes nedēļa norisinājās no 29. oktobra līdz 2. novembrim, un tajā tika prezentētas 2020. gada pavasara un vasaras sezonas kolekcijas.

Foto: Rīgas modes nedēļas viesu stila veiksmes un misēkļi