Fitnesa trenere Anita Pužule atklāj, kā gardi un pilnvērtīgi ēst, uzņemot tikai 1600 kalorijas

4 komentāri
Fitnesa trenere Anita Pužule atklāj, kā gardi un pilnvērtīgi ēst, uzņemot tikai 1600 kalorijas
INSTAGRAM

Fitnesa trenere Anita Pužule jau vairākus gadus dienas pavada sporta zālē, palīdzot citiem atgūt perfektas formas, kā arī nemitīgi nostiprinot savu augumu. Sociālajos tīklos Anita publisko savu vasaras 1600 kaloriju ēdienkarti.

Sociālajā tīklā ”Instagram” Anita paziņo, ka ir no tiem cilvēkiem, kuri mēnešiem ilgi var ēst vienu un to pašu. Galvenais, lai dotajā dzīves posmā garšo. Mainās tikai nianses – pēc pieejamības ogas un dārzeņi, kā arī lasi var aizstāt ar tunci.

Septiņi ”sliktie produkti”, kurus vērts atstāt ēdienkartē, ja gribi notievēt! Iesaka Anita Pužule

View this post on Instagram

Esmu no tiem cilvēkiem, kuri mēnešiem ilgi var ēst to, kas tobrīd garšo 😃 mainās tikai nianses: pēc pieejamības ogas un dārzeņi, lasis/ tuncis utt. Aptuveni šādi izskatās šobrīd mana 1600 kcal ēdienkarte 🍒pilngraudu auzu pārslas ar ogām un mandelēm ☕️ kafija ar mandeļu pienu 🥑 grauzdēta auzu tostermaize ar avokado un plaucētu olu 🥗 salāti ar turku zirņiem 🍓 zemenes 🍤 gilēts lasis ar dārzeņiem Vasarā izvēlos ēdienus, ko ir viegli pagatavot – varu iztikt bez plīts 👌 ir daudz jautājumu par pienu, dzeru arī parasto, bet mandeļu izvēlos garšas pēc 😌 Par maizi: uzmanīgi pētu sastāvu, auzu un rudzu rikas no @hanzasmaiznica un auzu tostermaize šobrīd topā! 👌 gatavojot salātus – apzināti vai neapzināti vienmēr pielieku klāt olbaltumvielas: zivis, sieru, pākšaugus, biezpienu.. jo garšo! #diēta #uzturs #uzturaplāns #1600caloriesaday #mealplan #lowcarb #healthy #tasty #delicious #recipes #menu #dietmenu #oatmeal #berroes #chickpeas #chickpeasalad #chocoensalad #almondmilk #cappuccino #salad #luch #dinner #breakfast #fitnessmotivation #salmon #grill #strawberry

A post shared by Anita Pure Elite Pro (@anita_bikinifit) on

Ēst maizi vai neēst? Fitnesa trenere Anita Pužule lauž stereotipus par maizes lietošanu uzturā

Lai visiem būtu skaidrs, kāda tad izskatās viņas ēdienkarte, Anita publisko fotogrāfiju, kurā kolāžas veidā apkopoti vasaras ēdienkartes ēdieni. Galvenais, ka viņa neuzņem vairāk par 1600 kalorijām!

Ēdienkarte sastāv no pilngraudu auzu pārslām, ko ēd ar ogām un mandelēm, kafijas ar mandeļu pienu, grauzdētas auzu tostermaizes, kuru uzturā lieto kopā ar avokado un plaucētu olu, lapu salātiem ar turku zirņiem, zemenēm un grilēta laša, kuram kā piedevas izmanto dārzeņus.

Vasarā Anita izvēlas ēdienus, ko ir viegli pagatavot, viņa var iztikt pat bez plīts.

Fitnesa trenere uzsver, ka maizei vienmēr uzmanīgi pēta sastāvu, bet parasti priekšroku dod auzu tostermaizei, kā arī auzu un rudzu rikām.

”Pienu dzeru arī parasto, šobrīd izvēlos mandeļu, jo patīk garša. Gatavojot salātus, vienmēr pielieku klāt olbaltumvielas – zivis, sieru, pākšaugus, biezpienu,” tā Anita.

Perfektās figūras īpašniece parāda, ka ēst garšīgi, daudzpusīgi, var arī nepārkāpjot 1600 kaloriju daudzumu!

Fitnesa treneres Anitas Pužules ieteiktās alternatīvas ierastajai desmaizei