Elīna Didrihsone beidzot komentē ”Butterfly” skandālu un atklāj, kā iegūst veikala stilīgo preci

33 komentāri
Elīna Didrihsone beidzot komentē ”Butterfly” skandālu un atklāj, kā iegūst veikala stilīgo preci
INSTAGRAM

Jaunākajā ”Generation Famous” sarunā viesojas uzņēmēja, zīmola ”Butterfly” īpašniece Elīna Didrihsone. Elīna pastāsta par īstā cilvēka atrašanu, drosmi, uzņēmuma izveidošanu un skandālu saistībā ar cilvēku domām, ka viņa pārdod apģērbu, kas pasūtīts ”AliExpress”.

Elīna paziņo, ka viņai jau skandāla sākuma bijis daudz ko teikt, bet viss pateikts mājās, ne publiski.

Elīna un Nauris Didrihsoni Grieķijas skaistākajās vietās ļaujas pikantiem kadriem

Skaistais Didrihsonu pāris pludmalē izrāda savus tvirtos augumus

Viņa vēlējusies ierakstīt īsos stāstus un visu izskaidrot, bet paklausījusi juristes ieteikumu – atturēties no komentāriem. Juriste ieteikusi klusēt, jo pret Elīnu ir vērsti tūkstošiem naidīgu cilvēku, kuri vēl vairāk izsmies viņas teikto.

”Ja es tik tiešām pārdotu apģērbu no ”AliExpress”, vai man būtu pavadzīmes un uzņēmums? Ko es uzrādītu pārbaudēs? Ja es dzīvotu vienistabas dzīvoklī, kurā mani neviens neredz un nedzird, tad varētu pārdot jebko, bet man ir liels uzņēmums, turklāt man nav vienalga, ko pārdot,” skaidro Elīna.

Elīna piebilst, ka viņai būtu kauns pārdot apģērbu no ”AliExpress” un viņu sāpina klientes, kuras saka, – ja arī apģērbs ir no Ķīnas interneta lapas, kāda starpība!

Uzņēmēja ar šausmām iedomājas, cik daudz nāktos iztērēt līdzekļu, lai atmuitotu sūtījumus.

Elīna stāsta, ka meklē vairumtirdzniecības bāzes Eiropā un dodas apskatīt piedāvāto preci. Ikvienu apģērbu viņa apčamda, pārbauda materiāla kvalitāti, lai piedāvātu klientēm labāko.

Noskaties visu ”Generation Famous” sarunu un uzzini daudz dažādu interesant faktus par ”Butterfly” un Elīnu.