Efektīvi veidi, kā zaudēt svaru pastaigājoties

Komentāri
Efektīvi veidi, kā zaudēt svaru pastaigājoties

Ir sievietes, kurām skriešana nav mīļākais sporta veids. Iespējams, tu esi viena no tām! Šā iemesla dēļ Skaties.lv piedāvā noskaidrot sešus efektīvus veidus, kā zaudēt svaru pastaigājoties!

Ieturi pauzes

Pastaigas laikā ieturi īsas pauzes, kurās veic 15 pumpīšus, 40 pietupienus un tikpat palēcienus. Veicot augstākas intensitātes vingrinājumus, sadedzināsi vairāk kaloriju un būsi formā pavisam ātri!

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Ātra pastaiga

Viens no svara zaudēšanas veidiem ir garu distanču pastaiga. Ir vēl otrs veids – ātra pastaiga. Rezultāti būs manāmi pēc nedēļas, ja pastaigai atvēlēsi 45 minūtes vismaz 5 dienas nedēļā.

Nomierinoša pastaiga

Šādas pastaigas laikā atbrīvo ķermeni un atslābinies! Dodies garās pastaigās, lai ne tikai justos labāk, bet arī zaudētu svaru. Turklāt nomierinošas pastaigas atbrīvo no stresa un liek justies labākā noskaņojumā.

Patīkamais + lietderīgais

Lai gan daudzas teiks, ka pastaiga ir domāta, lai atbrīvotos, pamēģini pastaigas laikā atbildēt uz zvaniem vai arī veic zvanu un aprunājies ar kādu sen aizmirstu paziņu vai draudzeni. Laiks palidos daudz ātrāk, pastaiga var ievilkties un, atgriežoties mājās, būsi tikai un vienīgi gandarīta.

Gara pastaiga

Cik kilometru dienā tu veic kājām? Lai sasniegtu mērķus, veic vismaz 4-8 km garu pastaigu vismaz divas reizes nedēļā. Laika gaitā vari palielināt distanci.

Ņem līdzi draudzeni!

Kopā veiktas pastaigas ir ne vien interesantākas, bet arī motivējošākas! Ņem līdzi mammu, draudzeni, māsu vai jebkuru citu, lai pastaigu padarītu aizraujošāku. Motivējiet viena otru!

Lasi vēl