Drosmīgi foto: trenere Sintija Katkeviča atrāda augumu pēc dzemdībām un uzsāk unikālu tievēšanas projektu

Drosmīgi foto: trenere Sintija Katkeviča atrāda augumu pēc dzemdībām un uzsāk unikālu tievēšanas projektu
PRIVĀTAIS ARVĪVS

Pazīstamā fitnesa trenere un veselīga, vegāniska dzīvesveida iedvesmotāja Sintija Katkeviča šovasar laida pasaulē savu otro dēliņu. Atgūt formu pēc dzemdībām, Sintija izvēlējusies kopā ar savām klientēm – visas kopā ievēro vienu uztura un treniņu plānu un viena otru motivē! Sarunā ar Skaties.lv Sintija atklāj, kā notiks tievēšana.

‘’Visas grūtniecības laikā kopumā pieņēmos svarā par 13 kg, kas atbilst standartam – ne par daudz, ne par maz. Šobrīd, mēnesi pēc dzemdībām esmu atguvusi pirmsgrūtniecības svaru, taču augums, saprotams, vairs nav tik stingrs kā iepriekš,’’ sarunā ar Skaties.lv neslēpj Sintija.

Viņa atklāj, ka, gaidot mazulīti, ēdusi kā ierasts, dzīvojot augu bāzes diētā.

‘’Kalorijas neskaitīju un sevi neierobežoju, tomēr sekoju līdz, lai uzturs ir daudzveidīgs – katru dienu dažādi dārzeņi, augļi, rieksti, sēkliņas.

Piedomāju, lai ar uzturu neuzņemu ”plikas” kalorijas, bet gan vērtīgas kalorijas. Protams, ne jau visu laiku, bet pamatā, jo bija arī dienas, kad pusdienās vienkārši gribas apēst makaronus un kā mēs zinām makaroni ir tikai plikas kalorijas.

Grūtniecības sākuma periods bija mazliet citādāks, nekā standarta ikdiena, jo no rītiem ierasto saldo brokastu vietā prasījās sāļo. Gatavoju, piemēram, tomātu un avokado maizītes ar sāli un pipariem.

Sportoju gandrīz visu grūtniecības laiku – līdz kamēr valstī iestājās karantīna un sporta zāli aizvēra ciet – tad turpināju vingrot mājās un arī turpināju strādāt ar savām klientēm online režīmā,’’ stāsta Sintija.

Iedvesmojošā sportiste godīgi atzīstas – viņa nav bijusi no tām sievietēm, kuras sporto līdz pat pēdējai dzemdību dienai.

‘’Vingrošanai vairs nebija ne spēka, ne vēlmes, jo sākās +30 grādu karstums, un tā organismam, kurā veidojas jauna dzīvībiņa, ir liela slodze.

Taču līdz pat pēdējai dzemdību dienai ļoti daudz gāju pastaigās,’’ stāsta nu jau divu dēlu mamma.

Šobrīd ir pagājis nedaudz vairāk, nekā mēnesis kopš dzemdībām, un Sintija atguvusi pirmsgrūtniecības svaru.

‘’Lieki teikt, ka pēc dzemdībām jau pats par sevi ”noiet” vismaz 5 vai vairāk kilogrami. Man tie bija 8 kilogrami, un tad lēnām vēl 5 kilogrami mēneša laikā  – nesportojot, bet ēdot veselīgi.

Šī brīža mans nospraustais mērķis ir iegūt stingru augumu – ”savilkt” vēderu un nostiprināt to, izveidot stingrākas kājas un dibenu, atbrīvoties no liekajiem tauciņiem – lai gan zinu, ka sievietei, kuras baro mazo ar krūti liekajiem tauciņiem ir jābūt, tomēr noteikti ne daudz – saprāta robežās,’’ uzver Sintija.

Un iet uz mērķi viņa izlēmusi kopā ar savām klientēm – meitenēm, kuras Sintijas vadībā sporto un ievēro veselīga uztura plānu, lai iegūtu savu sapņu augumu.

‘’Mana programma formas atgūšanai ir pašai dalība manis veidotajā notievēšanas projektā, kuru vadu jau vairākus gadus pēc kārtas. Šobrīd notiekošais notievēšanas projekts pēc skaita ir jau 39. un jā – tajā es piedalos arī pati.

Sports šobrīd būs divreiz nedēļā – intensīvi 40 minūšu spēka treniņi un daudz pastaigas vidējā tempā, kas būs mans kardio. Kardio lieliski apvienošu ar pastaigām ar mazuli. Piemēram, augustā vien izdevās ”savākt” 200 kilometrus, īpaši par to pat nepiedomājot.

Septembrī noteikti būs vairāk, ja laikapstākļi, protams, lutinās. Uzturs būs kā ierasts – augu bāzes diēta ar minimāli samazinātu kaloriju daudzumu, skatoties pašsajūtu.

Ievērošu to pašu principu ko pirms grūtniecības – fastingu – ēdu 8 stundas dienā, neēdu – 16 stundas (jeb intermittent fasting). Patiesībā ar mazuli to ir ļoti vienkārši ievērot, jo īsti nemaz nav laika ēst – ir pavisam citādāks režīms.

Tieši šo pašu režīmu ievēro arī mana projekta dalībnieces, mēs esam ļoti motivētas darboties, jo katrai ir viens kopīgs mērķis. Katru dienu motivējam viena otru, liekam ēdienbildes un atskaitāmies. Meitenes jau parasti atskaites sūta man, bet šoreiz es atskaitīšos viņām, tas ļoti motivē darboties un sasniegt mērķi,’’ stāsta trenere.

Parasti Sintija ir tā, kura motivē klientes darboties, un nu viņai ir dubultuzdevums – tievēt kopā ar klientēm!

‘’Mans mērķis noteikti nav sacensties ar projekta dalībniecēm. Es tieši motivēšu sevi, atskaitoties viņām, jo parasti ir otrādi. Šis projekts pirmo reizi vēsturē ir īpašs ar to, ka piedāvāju papildus uztura plānam online vingrošanas iespēju, ko daudzas šī projekta dalībnieces jau izmanto, ieskaitot mani, protams,’’ stāsta Sintija.

Vēlies tievēt kopā ar Sintiju? Piesakies nākamajam projektam jau tagad TE!

Vai Sintija nebaidās, ka aizņemtajā jaunās mammas ikdienā būs sarežģīti pieturēties pie plāna?

‘’Noteikti nē, jo zinu, ka manas receptes ir vienkārši, viegli un ātri pagatavojamas. Tur nav nekā sarežģīta, piemēram, iepriekšējā dienā uzlieku mērcēties turku zirņus un nākamajā dienā uzlieku katliņā vārīties.

Tad atliek sagriezt tikai salātus un ēdiens gatavs – divām dienām pie tam. Es parasti plānos lieku vismaz divas vienādas dienas, lai var visu vienā dienā pagatavot vēl vienai dienai, tādā veidā ietaupot laiku uz gatavošanu.

Tās pašas brokastis – aplietas auzu pārslas neprasa daudz laika, tāpat kā augļu ”iemešanu” blenderī un tamlīdzīgi. Es vienmēr domāju par aizņemtiem cilvēkiem, jo pašai laiks ir ļoti dārgs – tas jāatvēl ģimenei, sev un galu galā arī darbam,’’ uzsver Sintija.

Skaties.lv sekos līdzi Sintijas panākumiem un informēs par to, cik efektīgs izrādīsies projekts!