Anna Rozīte atklāj savus rīta rituālus, kurus ievērojot, izpaliek strīdi ar mīļajiem

1 komentārs
Anna Rozīte atklāj savus rīta rituālus, kurus ievērojot, izpaliek strīdi ar mīļajiem
INSTAGRAM

Annai Rozītei ir būtiski no rītiem piecelties agrāk nekā pārējai ģimenei un veltīt laiku sev. Ja to neizdodas, viņa var būt nervoza un nereti “izlādējas” uz mīļajiem.

Pirms pāris dienām Anna rakstīja, ka neatpūšoties un neatrodot laiku, kuru veltīt sev, sabļāvusi uz meitu, kura nevēlējusies ķemmēt matus.

Tas mudināja iedvesmojošo māmiņu atklāt savus rīta rituālus, aicinot ikvienu atrast laiku sev, lai neciestu mīļie.

View this post on Instagram

Man ar Emīliju no rīta bija strīds par matu ķemmēšanu. Nu tāds – līdz balss pacelšanai, dusmām un asarām! No malas liktos – Ak, Tu mūžs, bērns uz skolu pinkains aizies, nu nav taču mirstamā kaite! Kaut kad jau izķemmēsies – agri vai vēlu. Tagad, kad šo rakstu, domāju tieši tāpat! Bet tajā brīdī mans prāts nebija labākajā kondīcijā un spēlēja pret mums visiem. Kāpēc? Protams, ka manām dusmām nebija nekāds sakars ne ar ķemmi, ne matiem, ne pat ar Emīliju. Šī situācija vienkārši bija kā pēdējais piliens, kas izraisīja sprādzienu. Iemesli jāmeklē citur. Šajā gadījumā man nebija foršs rīta rituāls, es nebiju izgulējusies, nepaspēju pameditēt, rīts bija steigā, es nebiju parūpējusies ne par savu fizisko, ne emocionālo pusi.. un tad nāca situācija ar ķemmi un babāc! Emocijas pa gaisu! Ar Emīliju salīgām mieru, bet kārtējo reizi man laba mācība, ka VIENMĒR VAJAG PAR SEVI PARŪPĒTIES, lai es būtu foršāka sev un citiem. Par dienas sākuma rituāliem plānoju uzrakstīt nākamo ierakstu. Tas interesētu?

A post shared by Anna Rozite ❤️ Prem Nirvana (@rozite) on

”Lai veltītu laiku sev, manuprāt, pats labākais laiks ir rīts, kamēr bērni vēl guļ. Tāpēc es ceļos vismaz stundu pirms modinu meitu. Tas man iedod labsajūtu, no kā ieguvēji ir visi!” raksta Anna.

Annas ieteikumi veiksmīgam rīta iesākumam:

1. Ja celies agrāk pirms pārējiem un tev ir gana laiks sev, tad šo punktu izlaid. Ja nē, tad esi laipna pret sevi un sākumā uzliec modinātāju tikai 30 minūtes ātrāk nekā ierasts. Vēlāk šo laiku palielināsi!

2. Pirmās 30 minūtes velti kaut kam tādam, kas sagādā prieku, lai būtu motivācija celties, lai darītu tieši TO! Manā gadījumā tā ir meditācija un dejošana pie mūzikas, kas man ļoti patīk!

3. Kontrastduša. Sāc ar siltu ūdeni, tad aukstu, un tā pamīšus vairākas reizes. Noslēdzošajam jābūt remdenam ūdenim. Jārēķinās, ka tas nebūs viegli, visas izmaiņas organismam un prātam ir stress.

4. Protams, labs rīts sākas iepriekšējā vakarā – neēd uz nakti, ideāli, ja pēdējā maltīte ir četras stundas pirms gulētiešanas un ”nē” ekrāniem trīs stundas pirms miega.

5. Vingrošana no rīta arī iedos labu noskaņojumu un enerģiju, bet tev pašai jāsajūt, cik daudz, cik aktīvi, lai tās nav mokas, bet gan prieks. Pamēģini! Nav obligāti vingrot stundu, bet arī 10-15 minūtes ir ļoti labi! Ja ar vingrošanu šobrīd esi uz jūs, pamēģini aktīvi padejot pie mūzikas, kas patīk un uzlādē!

6. Pavēro, cik daudz laiks tev vajadzīgs sev, lai justos labi un apzinātos, ka esi izdarījusi visas svarīgās lietas – bez steigas un uztraukuma. Man tā ir vismaz stunda, bet labāk 1,5!

7. Piefiksē, kas ir tā darbība, kas palīdz “kā pa ķēdīti” iesākt rītu? Kura no aktivitātēm ir sākums labam rītam? Man, pēc modinātāja nozvanīšanas, atstāt telefonu uz plauktiņa un doties meditēt. Ja es to izdaru, tad ir gandrīz 100% garantija, ka rīts būs mierīgs un es visu paspēšu.

Ja tas viss neizdodas rīts Annai ir “traks skrējiens”, kas mēdz beigties ar strīdiem ar vīru vai meitu. Kādi ir tavi veiksmīga rīta rituāli?

View this post on Instagram

Par rīta rituālu. Lai veltītu laiku sev, manuprāt, pats labākais laiks ir rīts, kamēr bērni vēl guļ. Tāpēc es ceļos vismaz 1h pirms modinu meitu. Tas man iedod labsajūtu, no kā ieguvēji ir visi! 1. Ja Tu jau celies agrāk pirms pārējiem un Tev ir gana laika sev, tad šo punktu izlaid. Ja nē, tad esi laipna pret sevi un sākumā uzliec modinātāju tikai 30 min ātrāk kā ierasts. Un pēc tam pēc vajadzības agrāk. 2. Pirmās 30 min velti kaut kam tādam, kas sagādā prieku, lai būtu motivācija celties, lai darītu tieši TO! Manā gadījumā tā ir meditācija un dejošana pie mūzikas, kas man ļoti patīk! 3. Kontrastduša. Sāc ar siltu ūdeni, tad aukstu, un tā pamīšus vairākas reizes. Noslēdzošajam jābūt remdenam ūdenim. P.s. Jārēķinās, ka tas nebūs viegli, visas izmaiņas organismam un prātam ir stress. Tāpēc sākumā uzraksti, ko labu Tev dos agrāka celšanās un rīta rituāli? Kā arī, kas tajā paliks (no tā, kas neapmierina), ja turpināsi celties tajā pašā laikā kā tagad? 4. Protams, labs rīts sākas iepriekšējā vakarā – neēd uz nakti, ideāli 4 stundas pirms gulētiešanas un ”nē” ekrāniem 3 stundas pirms gulētiešanas. 5. Vingrošana no rīta arī iedos labu noskaņojumu un enerģiju, bet Tev pašai jāsajūt cik daudz un cik aktīvi, lai tās nav mokas, bet gan sagādā prieku. Pamēģini! Nav obligāti vingrot stundu (ja gribas, tad droši), bet arī 10-15 minūtes ir ļoti labi! Ja ar vingrošanu Tu šobrīd esi uz Jūs, pamēģini aktīvi padejot pie mūzikas, kas Tev patīk un uzlādē! 6. Pavēro cik daudz laika Tev vajag pašai priekš sevis no rītiem, lai jūties labi veltījusi laiku sev, izdarījusi visas priekš tevis svarīgās lietas bez steigas un uztraukuma. Man tā ir vismaz stunda, bet labāk 1,5! 7. Piefiksē, kas ir tā darbība, kas palīdz iesākt pa ķēdīti ar pārējām pozitīvām rīta aktivitātēm?! Kura no aktivitātēm ir sākums labam rītam? Man, pēc modinātāja nozvanīšanas, atstāt telefonu uz plauktiņa un doties uzreiz meditēt, ja es to izdaru, tad ir gandrīz 100% garantija, ka rīts būs mierīgs un es visu paspēšu. Pretējā gadījumā man no rīta ir traks skrējiens, kas mēdz beigties ar strīdiem ar vīru vai meitu. Par to Jūs jau zināt ;)

A post shared by Anna Rozite ❤️ Prem Nirvana (@rozite) on