Aizstāj brokastis ar zaļo kefīru un aizmirsti par liekajiem taukiem uz vēdera

Komentāri
Aizstāj brokastis ar zaļo kefīru un aizmirsti par liekajiem taukiem uz vēdera
Foto: pixabay.com

Šis dzēriens ir vērtīgs, jo tā sastāvā ir mums visiem labi zināmi un vienkārši produkti. Izmēģini un rezultātus varēsi redzēt jau nedēļas laikā. 

Kefīrs – gards un ļoti vērtīgs produkts, kuru drīkst lietot pat tie, kam ir konstatēta piena produktu nepanesība. Ja kefīram pievieno svaigus pavasara zaļumus, tad tas kļūst par ļoti veselīgu un diētisku produktu.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Zaļais kefīrs

Sastāvdaļas:

  • 300 ml kefīra 2,5 %  tauku saturs;
  • 3 zariņi pētersīļu;
  • 3 zariņi diļļu;
  • 1 neliels gurķis;
  • šķipsniņa sāls;
  • melnie maltie pipari.

Foto

Pagatavošana

Zaļumus nomazgā, nosusini un smalki sagriez. Gurķi sarīvē uz smalkās rīves. Ieliec gurķi un  zaļumus blenderī , pielej nedaudz kefīra, sāli un sablendē līdz viendabīgas masas konsistencei. Pielej klāt atlikušo kefīru un atkal sablendē. Ielej kefīru glāzēs, uzber nedaudz piparus, izgrezno ar nelielu zaļumu lapiņu vai zariņu. Uz veselību!

Kokteilim ir ļoti mīksta garša. Ar šo dzērienu vari aizstāt brokastis. Ja tavs mērķis ir koriģēt savu svaru un iegūt plakanu vēderu, tad ieteicams šo kokteili dzert arī vakariņu vietā.

Lasi vēl