9 iedvesmojoši padomi, kā uzlabot savu dzīvi

Komentāri

2. Treniņš, kas maina domāšanu

2/10
Foto: Flickr.com/trazomfreak

Foto: Flickr.com/trazomfreak

Iemācies pamanīt likumsakarības

Lai restartētu dzīvi un neatkārtotu vienus un tos pašus negatīvos scenārijus, izšķirīgās situācijās piefiksē savas domas, emocijas, ķermeņa reakcijas un darbības. Piemēram, tu gribētu virzīties pa karjeras kāpnēm, bet neuzdrošinies, jo tev ir pārmērīgas bailes no publiskas uzstāšanās. Šīs bailes tevi paralizē. Lai saprastu, kas notiek, piefiksē, ko tu domā pirms uzstāšanās. Vai tevi pavada bailes – “Ārprāts, visi redzēs, ka esmu satraukusies!” vai “Visi pamanīs, ka es daudz ko nezinu”? Piefiksē, vai jūti nelielu satraukumu vai jau paniku? Kādas ir tava ķermeņa reakcijas – sausa mute, svīšana, sirdsklauves? Un kā tu rīkojies? Vai centies no apkārtējiem par katru cenu slēpt satraukumu vai varbūt izlikties, ka visu zini? Šādā veidā sevi novērojot, tu vari pamanīt likumsakarību – ka doma, kas ir kļūdaina (visi apkārtējie uz tevi vien koncentrēsies un tevi nesaudzīgi vērtēs), noved pie tā, ka ķermenis saspringst un tā reakciju dēļ tu patiesi vari izgāzties. Tu izgāzies nevis tāpēc, ka citi ierauga tavu nekompetenci, bet tāpēc, ka pati sevi pirms uzstāšanās esi uzvilkusi.

2. Treniņš, kas maina domāšanu

2/10
Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Lasi vēl